Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wat een verwarring

Gestart door emily, september 04, 2007, 03:59:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

emily

ik kom niet wijs uit mijn vriendin. ???
we vrijen regelmatig,maar ik neem altijd initiatief.
ze heeft een laag libido maar vrijen met mij doet ze graag.<al kan ze gerust lang zonder>als ze behoefte heeft om aan mij te zitten moet ze 3x op voorhand zeggen dat ik niet aan haar mag komen.dan pas is ze gerust en kan ze zelf genieten van mij.
aan haar intieme delen mag ik niet zitten.reflexmatig schrikt ze dan,woede angst en zelfs een slag is alles waar aan ik mij mag verwachten.

ze heeft geen sexueele fantasieen,en raakt pas opgewonden tijdens het vrijen.
toch kan ze genieten van klaarkomen <dat doet ze zelf>
ziet ze sexs louter en aleen een manier om van stres te ontladen?
lang dacht ik dat het aan mij lag of ze complexen had.maar die heeft ze niet en ondertussen weet ik zeker dat het ook niet aan mij ligt.

bij mij brengt dit veel verdriet te weeg. :'(
we zijn twee vrouwen,het zou zo zacht en ontspannend moeten zijn.
ik voel me afgewezen en onaantrekelijk. :pinguin:
ik verlang en hou van haar.
het idee dat je het je leven lang nog maar met 1 persoon gaat doen is al eng.
het idee dat je nooit meer een vrouw zult aanraken is gruwelijk  :o

Littleone

Hoi Emily, welkom hier met traditioneel welkomstgebakje :cake:

In hoeverre praten jij en je vriendin hier echt over? Oké, ze heeft geen complexen en het ligt niet aan jou, maar ziet ze niet dat deze gang van zaken jou veel verdriet doet? En dat dit een wissel trekt op jullie relatie? Er zijn meestal geen pasklare antwoorden en oplossingen.Maar praten is heel belangrijk, dat lees je steeds weer terug uit allerlei verhalen van seksuelen en aseksuelen hier. De enige die echt weet wat er in haar omgaat is je vriendin. Ik hoop dat AVEN jullie tot steun kan zijn, wie weet voelt je vriendin er ook iets voor om hier (t.z.t) een kijkje te nemen? Enne, kijk eens in de FAQ (links bovenaan de site) daar staat ook een heleboel nuttige informatie.

Groetjes Littleone

Jovi_Hobbes

Mooie woorden LittleOne

Welkom Emily  :cake:
Ik kan alleen maar aan de woorden van LittleOne toevoegen dat, zoals je het nu omschrijft, het probleem niet is dat je vriendin je niet aantrekkelijk vindt, maar dat ze eigenlijk echt geen behoefte heeft aan seks .Advies is makkelijker te geven dan op te volgen is, maar ik geef het toch maar: geef jezelf niet het gevoel dat je onaantrekkelijk bent want daar ligt het waarschijnlijk helemaal niet aan.  Veel sterkte!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Welkom Emily !  :cake: ?

Verder kan ik me alleen maar bij de wijze woorden hierboven aansluiten..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Hier, nog een lekker stukje  :cake:
Praten lijkt mij inderdaad de juiste oplossing. En compromissen sluiten. :knuffel:

emily

we babbelen wel met elkaar,maar het geraakt niet opgelost.
ik wil zo graag dat ze zich ook goed voelt als we dan toch tot iets komen maar het lijkt alsof ik de persoon van wie ik hou pijn doe met sexueel contact?
Logan Maticor" Wat houdt voor jou dan aantrekkelijkheid in?
het staat toch voor aantrekking?
Ze is bloed mooi maar je komt er liever niet aan.
Leg me dat eens uit?
Voel jij nooit behoefte om haar sexueel te benaderen?

Stev

Dat is juist het probleem, ze is op jou verliefd maar voelt geen SEKSUELE aantrekkingskracht. Aantrekkelijkheid kan zo veel meer zijn, heel veel mensen voelen zich vaak tot de persoonlijkheid van iemand aangetrokken, kunnen een ander mooi vinden maar dat alles vertaalt zich niet in seksuele gevoelens. Dat is voor iemand die zelf seksueel is, heel moeilijk te begrijpen, net als een aseksueel slechts kan aannemen dat zo iets als seks leuk kan zijn...

Welkom trouwens, Emily!  :cake:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ienepien

Dat heb je mooi gezegd, Stev.

petra1963

Citaat van: Stev op september 06, 2007, 03:02:32 PM
Dat is juist het probleem, ze is op jou verliefd maar voelt geen SEKSUELE aantrekkingskracht. Aantrekkelijkheid kan zo veel meer zijn, heel veel mensen voelen zich vaak tot de persoonlijkheid van iemand aangetrokken, kunnen een ander mooi vinden maar dat alles vertaalt zich niet in seksuele gevoelens. Dat is voor iemand die zelf seksueel is, heel moeilijk te begrijpen, net als een aseksueel slechts kan aannemen dat zo iets als seks leuk kan zijn...


Dat heb je mooi geformuleerd !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Eh, dank je wel  :)

Later dacht ik nog dat ik het woord probleem niet moest gebruiken. Een "punt" was beter geweest, denk ik. Bij deze dan!  :wave:

*hoopt dat Logan niet boos is omdat ze voor haar beurt heeft gepraat*
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ienepien

Ik denk, dat je het hiermee wel duidelijk gemaakt hebt.
Het is rot voor je, dat sex zo moeilijk voor je is. Zit er echt niet iets anders achter?
Onverwerkte vroegere belevingen ofzo? :knuffel:

Ereinion

Welkom Emily,

Nog zin in een stukje  :cake: ?

Er is al zoveel gezegd. Ik hoop dat jullie een manier vinden om de situatie beter te maken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.