Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

sociale netwerksites

Gestart door myra, september 18, 2007, 01:53:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Zijn er hier mensen met een facebook account?

Ik heb er zopas een nieuw aangemaakt...

Ienepien


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?


petra1963

Ik ook niet.. Tistat ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


pinky


myra

dit was dus geen succesvolle vraag :) Facebook is een contactsite zoals netlog en co, met profielen enzo...

Sismo

Is het een Belgische? Dat zou verklaren dat alle "Hollanders" het niet kennen. Ik ook niet overigens.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

neen, een internationale, mensen van alle nationaliteiten zijn aanwezig...

Sismo

Dan is het wel vreemd dat het hier dus blijkbaar niet zo bekend is  :-\ . Maar ik heb ook wel genoeg aan Aven, denk ik! Kan niet nog meer bijhouden!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Nee, ik ook niet. Hier vind ik het leuk. Heb al heel wat vrienden gemaakt  ;D maar nog meer erbij, dat kan ik voorlopig nog even niet aan. Zou ook te verwarrend zijn, denk ik. Ik moet nu al af en toe naar iemand z'n profiel om te kijken wat die persoon ook al weer voor achtergrond heeft. Je vertelt het in het begin, en later verzand het alleen nog maar in ONZIN. En als er dan een specifieke vraag gesteld wordt, of iemand is nieuw, dan weet ik soms niet meer wie wie is, zeg maar. :D

Stev

Citaat van: Sismo op september 19, 2007, 10:21:25 AM
Dan is het wel vreemd dat het hier dus blijkbaar niet zo bekend is  :-\ . Maar ik heb ook wel genoeg aan Aven, denk ik! Kan niet nog meer bijhouden!  ;)

Je vergeet Hyves!  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-