Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

sociale netwerksites

Gestart door myra, september 18, 2007, 01:53:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Kunnen jullie me even uitleggen (generatie-kloof, denk ik) wat het verschil is tussen msn en hyves? 8)

Sismo

Euh....msn-en doe ik doe niet zo vaak, dus daar weet ik vast ook niet alles van af. Maar bij Hyves kun je foto's plaatsen, korte berichtjes van anderen achter laten, groepjes vormen (zoals de aseksuele hyve!) van mensen die in hetzelfde geinteresseerd zijn of bij hetzelfde bedrijf werken, ...vergeet ik nog iets?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Eh, nee.. ik dacht het niet. Ik kan althans niet iets verzinnen wat ik nog mis..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

msn messenger  is een programma waarmee je kan chatten. Hyves gebruik ik zelf niet echt, maar het lijkt me een site met profielen, waarop je vrienden kunt toevoegen enmet die vrienden kunt communiceren via email (en mss is er ook een chatfunctie)?

Stev

Citaat van: Ienepien op september 21, 2007, 08:10:43 PM
Kunnen jullie me even uitleggen (generatie-kloof, denk ik) wat het verschil is tussen msn en hyves? 8)

Doe geen moeite, ik heb er een half jaar nodig voor gehad om het te snappen (en vooral om te begrijpen wat er zo leuk aan is  ;D  )

... en nu ik het eindelijk snap, komen ze weer met iets nieuws: facebook  :banghead:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ienepien

Ja, ik was ook niet echt van plan om me er in te verdiepen. Geen behoefte. :P

petra1963

Citaat van: Stev op september 25, 2007, 10:20:39 PM
Citaat van: Ienepien op september 21, 2007, 08:10:43 PM
Kunnen jullie me even uitleggen (generatie-kloof, denk ik) wat het verschil is tussen msn en hyves? 8)

Doe geen moeite, ik heb er een half jaar nodig voor gehad om het te snappen (en vooral om te begrijpen wat er zo leuk aan is  ;D  )

... en nu ik het eindelijk snap, komen ze weer met iets nieuws: facebook  :banghead:

Ach, ze komen steeds met iets nieuws. Ik laat het ook gewoon rusten. Lekker rustig.. :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

De verklaring van wie "ZE" zijn, die met iets komen:
"ZE" zijn concurrenten. Dat is de essentie ! En daarom 'komen'  "ze"  met iets nieuws !   >:D >:D >:D   :P :P :P
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

myra

Heeft er nog altijd niemand een account op facebook? Het is er leuk hoor, je kunt elkaar knuffelen en cake doorsturen, foto's uploaden, en grappige testjes doen...

Jovi_Hobbes

Je gebruikt wel helemaal de juiste termen om ons te lokken Myra  :klap:

Ik hou me nog steeds afzijdig van dit soort dingen omdat ik er op het moment niet genoeg tijd voor heb.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Citaat van: Jovi_Hobbes op februari 29, 2008, 07:16:59 PM
Je gebruikt wel helemaal de juiste termen om ons te lokken Myra  :klap:

Da's ook de bedoeling, he Jovi!  ;D

Sismo

Ik houd me maar bij Hyves...druk zat mee  ;D Wil jij geen Hyve?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-