Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

sociale netwerksites

Gestart door myra, september 18, 2007, 01:53:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Ik heb al een hyve, ben zelfs lid van de aseksuele groep daar.  ;)

Ik denk dat hyves en facebook wel gelijkaardige sites zijn, alleen is hyves wel zeer specifiek voor nederlanders he.


Sismo

Dan zorg jij toch dat daar verandering in komt!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Austen

Ik heb mezelf wel op Netlog gesmeten.

Op de Nederlandstalige versie heet ik KjoeKjoek, of de Franse QjoeQjoe. Is daar eig een aseksuele clan?

myra

http://www.nl.netlog.com/clan/nosekssowhat

Het is niet enkel een clan voor aseksuelen, ook één voor mensen die nog maagd zijn enzo...
en eigenlijk niet zo actief...

Austen

Zo, dan heb ik me op Netlog ook meteen ge-out  :D Nu de reacties van real-life vrienden afwachten...

myra

#35
 :klap:



Ben er minder actief, persoonlijk vind ik facebook toffer ;)

Ienepien

Dat dacht ik al, Myra, ik herkende je aan je naam/avatar.
Logan is ook geregistreerd, als AVENmember, maar heeft nog geen berichten geplaatst.

myra

En heeft er iemand skype? :)

*myra realiseert zich dat ze te veel  internet communicatie middelen heeft,  waar ze eigenlijk niet echt veel mee doet.

petra1963

Nee, ik heb geen skype.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


myra

*Myra zoekt verder naar communicatiemiddelen online, maar haar inspiratie is op....We hebben facebook,hyves, netlog, skype en msn immers al gehad :)....

petra1963

Nou ja, dat is toch al een hele hoop ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

En allemaal onnodige communicatie, toch? We hebben al telefoon en GSM, en internet, ons forum, voor mij is dat voldoende. :D

myra

misschien is het voor jou onnodig Ienepien, maar ik vind zo'n netwerksites wel handig om nieuwe contacten te leggen...Je kunt er altijd interessante mensen tegenkomen. Daar sta ik in elk geval voor open.

Ienepien

Natuurlijk, Myra. Ik zeg ook niet, dat jij het niet mag doen. Dat is denk ik de generatiekloof, die er tussen zit.
Jonge mensen beleven de dingen vaak zo anders dan toen ik zo oud was als jij nu bent. :knuffel: