Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

sociale netwerksites

Gestart door myra, september 18, 2007, 01:53:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

waarschijnlijk wel...Vreemd he, dat de tijden zo veranderen...  ;)

Austen

ICQ en IRC, als dat nog bestaat?

myra

ICQ ken ik wel, zelf wel niet gebruikt. Wat is IRC precies?

en dan bestaat er natuurlijk ook nog AIM (vooral populair in Amerika) en Yahoo messenger.

Austen

IRC is volgens mij een chatkanaal? of is dat mIRC, 'k weet het niet. Ik gebruik het zelf niet...

ICQ heb ik buitengezwierd toen er een nieuwe pc kwam, ik gebruikte dat al lang niet meer. Maar die EH OH was wel aangenamer dan die stomme trommel van msn  >:(

myra

eh oh, zoals de teletubbies?  ;D

Austen

Nee, nog harderder  ;D

Rush`

Ik las laatst trouwens in Forbes dat de beste jongeman die facebook opgericht heeft de huidge jongste miljardair is, 23 jaartjes jong, 1.5 miljard op de bankrekening, niet slecht
The circle is through the looking glass

Jovi_Hobbes

Da's zeker niet slecht!  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Die was toch van Marktplaats?

Rush`

#54
marktplaats is destijds 'slechts' voor een paar honderd miljoen verkocht aan Ebay

Enorme klapper voor Marktplaats na verkoop aan eBay (11/11/2004 )

De Quote 500 van dit jaar is alweer achterhaald. Nu eBay marktplaats.nl heeft gekocht kan weer een aantal namen worden toegevoegd. eBay betaalt het enorme bedrag van 225 miljoen euro voor Marktplaats en wordt daarmee de absolute marktleider in Nederland. De overname wordt volledig in contanten betaald. Wij onderzochten de aandeelhoudersstructuur van Marktplaats: 92% is in handen van Het Goed Beheer, dat tevens een groot aantal kringloopwinwkels in Nederland beheert. De overige 8% zijn in handen van het management, waaronder Frank Crebas, en de oprichter van de site Rene van Mullem, die nog een klein belang overhield nadat hij de site aan Het Goed verkocht in 1999 voor "maar" 650.000 gulden. De enorme verkoopsom geeft tevens aan waarom De Telegraaf bereid is forse bedragen te investeren in Speurders.nl. Dit soort sites zijn klaarblijkelijk enorm winstgevend te maken en daarmee zeer veel geld waard.

Update Er wordt ongeveer 38 keer de winst betaald over 2004. Naast de overnamesom zal er een fors bedrag geinvesteerd worden in snelle uitbouw in Europa. Marktplaats Nederland dient als "foothold" voor advertentiesites in Europese landen.
The circle is through the looking glass

Ienepien

O, dat is ook al genoeg voor een leuke auto en een buitenhuisje, toch?

Rush`

tja, hij zal na het dichten van z'n pensioengat toch nog wel wat centjes overhouden?  :D
The circle is through the looking glass

TomAAAt

Well if any of you ever do get a facebook, I think this is the link to my profile http://www.new.facebook.com/profile.php?id=532306952
Ik heet Adrianne. Het spijt me, ik spreek geen Engels. Spreek alsjeblieft Nederlands met me.

myra

I have a facebook account but can't get to your profile. If I click your link, it just takes me to the main page...

TomAAAt

Citaat van: myra op augustus 05, 2008, 09:22:49 PM
I have a facebook account but can't get to your profile. If I click your link, it just takes me to the main page...

???

Oh yeah, I have it set to private so employers can't find it.

What is your profile or name on there? I'll add you
Ik heet Adrianne. Het spijt me, ik spreek geen Engels. Spreek alsjeblieft Nederlands met me.