Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Reacties op: Uit het weekblad Yes, Psychologie Magazine en interview Anders

Gestart door Ienepien, september 24, 2007, 04:59:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

 :visibility: voor Sismo. Toch wel raar, om je op een foto te zien. Had er heel andere gedachten over. Maar kan niet precies uitleggen hoe. Ik moet dit even op me in laten werken. :-\

Stev

Oeps, het werkt niet... Ik heb het onderwerp gesloten maar helaas...

Ben ook vergeten het verhaal van de seksuologe te scannen. Dat komt nog dus.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

pinky

Wow! Leuk artikel en gave foto Sismo!  :klap:

En Stev, onwijs bedankt dat je het op het net hebt gezet!  :klap:

Ere

Ah,nog meer leesvoer.
En gratis.
zo zien wij Hollanders het graag. ;)
Bedankt Stev.

loganmanticore



Stev

Citaat van: Ere op september 24, 2007, 07:26:08 PM
En gratis.
zo zien wij Hollanders het graag. ;)

... en ik maar dokken, hè?  ;)

Pagina 2 staat er nu ook!
Het is trouwens niet de bedoeling om in dit board te posten maar ik kreeg het helaas niet voor elkaar om het onderwerp te sluiten. Hopelijk kunnen Ereinion of Myra dat alsnog doen en de reacties even splitsen? (en daarvoor alvast een  :cake:  !)  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

 :klap:

Wat geweldig om die artikelen te lezen.  :visibility: voor allebei! Mooi gedaan hoor!

*smikkelt van haar  :cake: *
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Goed opgelost, dank je!

Overigens is "Anders" geen bestaande blad (voor mensen die het nog niet weten). Het was een studieproject van 2 Belgische studenten journalistiek. Ik heb de foto later weggehaald want het waren twee vrouwen die speciaal voor dat doel hun gezicht "uitgeleend" hebben maar het is niet de bedoeling dat ze op internet staan, denk ik.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

myra

Goed gedaan, Stev!

en een dikke proficiat voor Sismo omdat je het aandurfde om zo openlijk in Psychologie magazine te staan.  Het is idd een heel mooie foto geworden  :klap:

Ienepien

Citaat van: Stev op september 24, 2007, 10:28:59 PM

Pagina 2 staat er nu ook!
Het is trouwens niet de bedoeling om in dit board te posten maar ik kreeg het helaas niet voor elkaar om het onderwerp te sluiten. Hopelijk kunnen Ereinion of Myra dat alsnog doen en de reacties even splitsen? (en daarvoor alvast een  :cake:  !)  :wave:
Citeer
Waar staat het artikel nou? Ik kan het niet meer vinden? :o

Stev

In het board "Artikelen over aseksualiteit"  :wave:

Citaat van: Ienepien op september 24, 2007, 04:59:10 PM
Had er heel andere gedachten over. Maar kan niet precies uitleggen hoe. Ik moet dit even op me in laten werken. :-\

Is het al ingewerkt?  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ienepien


Ereinion

Citaat van: Ienepien op september 25, 2007, 04:22:44 PM
Waar staat het artikel nou? Ik kan het niet meer vinden? :o

Een link is misschien handig, inderdaad. Hier kun je de artikelen vinden:
http://asexuality.org/du/index.php?topic=1056.0
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Oké, daar komt ie: naar aanleiding van de naam en het plaatje van Beertje Collargol, en de vakantiebestemmingen, had ik bij Sismo een half-Aziatisch type verwacht. Klein van stuk. Dat klopt dus helemaal niet. Ik vond het net zoiets als een boek lezen, en dan de verfilming zien. Dan vallen bepaalde personen ook heel erg anders uit, als je voorstelling ervan. ;D

Overigens, niet dat je me tegenvalt, maar je lijkt erg op iemand die ik ken uit Eindhoven. :D