Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Reacties op: Uit het weekblad Yes, Psychologie Magazine en interview Anders

Gestart door Ienepien, september 24, 2007, 04:59:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

In Eindhoven? Leuk wonen daar!  ;)

Sismo is gevormd door de woorden Sister en Moon. Sister Moon is een nummer van Sting (waar ik fan van was/ben) en mijn zussen noemen mij zo vaak. De link Beertje Colargol/ Azië snap ik niet helemaal?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Nee, Azië vanwege je vakantiebestemmingen, en klein vanwege het beertje. ;D

Ben je nou boos? :-\

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ik heb vandaag toch het blad gekocht. Los. Het septembernummer lag er ook nog, en het oktobernummer zat óók samengevoegd met een ander blad. Maar ook los.
Ik vond het toch wel interressant om het verhaal van de andere maagden te lezen.
(moet nog, ga ik van het weekend doen) :D

*hoop, dat het hiermee een beetje goedgemaakt is* :knuffel: :knuffel: :cake: :cake:

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Citaat van: Ienepien op september 25, 2007, 04:54:33 PM
Ja, maar vind het niet zo netjes om het hardop te zeggen. :D

Vanwege dat.. Maar eigenlijk was het meer een grapje. :knuffel:

Sismo

Had je nog vreemdere gedachten dan, behalve dat ik Aziatisch was en een klein opdondertje?  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Leuk om dat artikel in Anders ook eens te lezen Stev. Goed gedaan  :klap:  :visibility:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Dank je!  :wave:

Ik weet niet eens of Hanne daar een goed cijfer voor heeft gehaald...
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)