Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

moeilijk te verwoorden

Gestart door mieke, oktober 01, 2007, 04:30:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mieke

Hallo
Eerst en vooral een zeer leuke en leerrijke site.
Nu weet ik niet of ik dan wel en goed op het juiste plekje ben.
Ik pen eigenlijk neer voor mijn zoon van19 jaar.
Hij heeft namelijk een relatie van drie jaar.
Zelf vind ik het goed dat mensen durven met hun problemen via deze weg naar buiten te komen want eerlijk gezegd ik had nog nooit van aseksualiteit gehoord,mijn zoon is helemaal niet asaseksueel maar bij de minste aanraking naar zijn meisje toe is het spel voorbij.
Ik ben heel trots dat mijn zoon bij mij is komen aankloppen met HET probleem want echt lieve mensen voor die gast is dat echt een probleem.
Ik heb getwijfeld of ik ermee naar buiten zou komen maar deze weg is toch nog een beetje anoniem en iedereen houdt toch van zijn kind en wil het dan ook in alles wat mogelijk is gelukkig zien.
Misschien zit ik hier niet op de juiste plek om mijn verhaal te doen maar als moeder probeer je toch veel.
En wie weet herkent zich iemand in dit verhaal en kan mij en vooral mijn zoon helpen.

Groetjes Mieke


Ienepien

Hallo Mieke. Welkom. Lust je  :cake:?
Ja hoor, je zit hier goed. Hier stellen alle mensen zich voor.
Als je zoon in zo'n soort situatie zit, is niet leuk. Je gunt hem natuurlijk vooral een zorgeloos bestaan. Maar als hij echt van dat meisje houdt, dan wordt het geen makkelijke toekomst voor hem.
Kijk hier maar eens rond, want er zijn genoeg verhalen, waar je als buitenstaander ook iets aan hebt. Alleen al om te begrijpen, wat er eventueel in het meisje haar hoofd rondspookt. :knuffel:

Ereinion

Welkom Mieke,  :cake:

Ik hoop echt dat je iets aan dit forum hebt. Misschien kun je je zoon ook op AVEN wijzen en komt het via die weg ook bij zijn vriendin terecht?

:wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Hallo Mieke,  :cake:

Het is zeker fijn dat je een open relatie met je zoon hebt wat dat betreft. Hopelijk kan dit forum jullie helpen!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Welkom Mieke  :cake:,

Je bent hier zeker aan het juiste adres. Schroom niet om vragen te stellen en kijk vooral rustig rond. Heb je de faq al gevonden? Daar staat ook erg veel informatie in. Ik geef je de link er naartoe: http://www.asexuality.org/du/info/
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?