Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

hulp bij artikel

Gestart door State-of-mind, oktober 04, 2007, 11:46:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

State-of-mind

Hallo allemaal,

mijn naam is Marjolein Schurink, student journalistiek aan de Christelijke Hogeschool Windesheim te Zwolle. Op school zijn we bezig met een pyschologiemagazine gericht op jongvolwassenen (18-28 jaar) met een ruime geest. State Of Mind genaamd. Mijn artikel wil ik graag over aseksualiteit doen. Ik wil me in het artikel vooral richten op de persoonlijke kant van het onderwerp aseksualiteit, zodat mensen bewust worden van deze geaardheid. Een interview maakt het onderwerp nog wat extra kenbaar. Ik ben daarom zeer nieuwsgierig naar een persoonlijk verhaal van één van jullie. Hoe sta je als aseksueel in het leven en hoe ga je ermee om? Ik hoop dat diegene mee wil werken aan een interview deze week. Ik wil er met je per telefoon over praten of ik kan ook face-to-face met je afspreken als je dat prettiger vind. Als je het onderwerp te 'intiem' vindt, kan ik je naam ook veranderen in het artikel zodat je anoniem blijft. Er zijn misschien al veel 'echte' journalisten mij voor geweest, maar ik hoop dat iemand ook even een paar minuutjes tijd wil maken voor een student. Het tijdschrift wordt niet uitgegeven, wel wordt het verspreid via de Hogeschool. Wie interesse heeft kan me mailen op het volgende e-mailadres: marjoleinschurink@hotmail.com

Ik hoop snel van jullie te horen!

Vriendelijke groeten,
Marjolein Schurink

Sismo

Reageert er nu niemand? Ik val buiten de leeftijdsgrenzen.... :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Nou word ik wel heel nieuwsgierig wie dat dan is.  :D

Veel succes met je artikel en je studie, Marjolein!  :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Citaat van: Sismo op oktober 04, 2007, 09:42:46 PM
Reageert er nu niemand? Ik val buiten de leeftijdsgrenzen.... :wave:

De leeftijdsgrens was voor de lezers, Sismo!  :o  Ik heb een beter smoesje voor je: je hebt reeds een bijdrage voor een psychologiemagazine geleverd  :P

Succes Marjolein!  :cake:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Nou ja...van die jonkies willen toch geen verhaal lezen over zo'n oud mensie als ik.... :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?