Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

laag niveau

Gestart door phate, november 20, 2005, 09:04:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

phate

kunnen jullie er tegen als een hele groep mensen van toch allemaal 16+ zich gedragen als een kleuterklas? ik kan me daar zo totaal aan ergeren dat ik gewoon boos wegloop (en dan nog te bedenken dat ik super introvert ben)

Knoddepropje

Tja, ik kan er niet tegen, maar t is een feit dat de meeste 16+ers geestelijk gezien nog op het niveau van een 5-jarige zitten.... :schater:
Niet iedereen dus, maar wel heel veel.... Waarschijnlijk kunnen ze het gewoon niet helpen ;)
Maar ik kan me goed voorstellen dat je je er dood aan ergert.... Voelde mij ook zo toen ik 16 was... Nog erger, ik was 16 en de rest van mijn klas was 15. :(
Jaartje overnieuw moeten doen :)

phate

wat zielig hoop dat het niet een te grote schade heeft aangebracht

Tempesta

Vreselijk irritant is dat  :banghead:. In het algemeen als mensen zich dommer voordoen dan ze zijn, dat kan ik niet uitstaan!

myra

toen ik 16; 17 jaar was vond ik mijn klasgenoten ook een bende kleuters. Ik vond ze vooral te luidruchtig en te oppervlakkig.

phate

zouden asexuelen dan kwa niveau voorlopen of word de jeugd steeds jeugdiger zeg maar

myra

goh ik zou niet denken dat aseksualiteit een teken is van volwassenheid ofzo. Ik denk dat dat eerder een vertekend beeld geeft. Op een forum zitten nu eenmaal vrij mondige mensen, dus we zien maar een kleine groep aseksuelen hier. Er moeten er  nog heel veel zijn die geen internetforums gebruiken

Ereinion

Dat denk ik ook.
Al zijn de meeste grappen over seks erg kinderachtig en makkelijk. Maar dat wil niet zeggen dat de mensen die ze maken een lager niveau hebben.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Citaat van: phate op november 20, 2005, 09:04:17 PM
kunnen jullie er tegen als een hele groep mensen van toch allemaal 16+ zich gedragen als een kleuterklas?
Eigenlijk wel ;D. Ik ben relatief tolerant tegenover het gedrag van mensen zoalng het mij niet hindert (en ik ben nu eenmaal moeilijk te hinderen ;D) en ik me niet voor één of andere morele reden verplicht voel om tussen te komen.

Dus in dit geval zou ik me niet ergeren tenzij ze me ongewild in hun spelletjes betrekken ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

phate

Citaat van: myra op november 21, 2005, 09:54:21 PM
goh ik zou niet denken dat aseksualiteit een teken is van volwassenheid ofzo.
dat zeg ik ook niet maar zou het kunnen zijn dat "wij" gewoon voorlopen op de een of andere manier

Knoddepropje

Ik had dat gevoel ook wel eens toen ik op school zat ja. Al wist ik toen nog niet dat ik a-seksueel ben natuurlijk... Nou was ik gelukkig niet alleen, we waren met wel een heel groepje van 3 tegenover zo ongeveer de rest van de middelbare school ;D

TBW

Phate, je moet blij zijn.

Het is zoals bij natuurlijke selectie: hoe dommer de anderen, hoe beter dat is voor jou!

:schater:

Ereinion

Ik geloof dat wij niet zo interessant zijn in het kader van natuurlijke selectie.  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe je dat bekijkt. Op dit moment is onze aarde vreselijk overbevolkt door onze soort. Hoe meer a-seksuelen er komen, hoe minder kinderen we gaan krijgen (hoogstwaarschijnlijk dan) en hoe beter voor moedertje aarde.....
Dus op zich.....

Ereinion

Ja dat is ook weer waar...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.