Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

laag niveau

Gestart door phate, november 20, 2005, 09:04:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

phate

mijn score op toetsen zou dan wel hoger uitpakken ja. En wat betreft de bevolkingsgroei: doe net als china het liefst maar 1 kind.en anders gewoon meer belasting betalen (en voor ons verlagen dan:P)

Willem

<<<dat zeg ik ook niet maar zou het kunnen zijn dat "wij" gewoon voorlopen op de een of andere manier>>>

Ikzelf zeker niet, ik was een "kind" tot zeker wel 22 jaar...  (op meer dan één manier)  maar ik heb NOOIT gehouden van groot kabaal (gillen-krijsen-enzomeer) en dat al van kleuterbeen af.  Het één heeft niet direct iets met het ander te maken...

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Ik hoorde van de week iets op de radio. Vroeger had je KINDEREN en VOLWASSENEN. Iets ertussen was er gewoon niet.
Tegenwoordig heb je de groep JONGEREN, en die schijnen zich al meer uit te breiden. Je bent tot pakweg een jaartje of 30 een JONGERE. ???

Willem

Ja, in Belgie althans, ben je tot 26 een jongere.
Technisch-wettelijk toch......................   ??? ???
JAAAAAA.......... Er zijn honderden 'jongerenvoordelen' (kultuur, openbaar vervoer, bankrekeningen, ...) en die stoppen allemaal op 26 !  :banghead:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Oké, dus als je 27 bent, ben je eindelijk volwassen volgens de Belgische maatstaven? ;D

Stev

Citaat van: Willem op september 08, 2007, 11:40:50 AM
Er zijn honderden 'jongerenvoordelen' (kultuur, openbaar vervoer, bankrekeningen, ...)

... studiefinanciering (in nederland dan)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

verminderde toerekeningsvatbaarheid..vooral bij alcohol en drugsgebruik, en autorijden... ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Vandaar die plastische chirurgie. Zodat ze nog voor 26 door kunnen gaan en overal gematst worden!

Hier betaal je 85 cent voor de bus als je onder de 17 bent. Als je 18 bent betaal je ineens 1 dollar 75... was ik nu maar weer 17...:D

Willem

Citaat van: Ienepien op september 08, 2007, 12:54:35 PM
Oké, dus als je 27 bent, ben je eindelijk volwassen volgens de Belgische maatstaven? ;D

Eerder "schatplichtig"  (Het volle pond betalen)  >:D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Willem

Citaat van: peter1963 op september 09, 2007, 04:17:45 AM
verminderde toerekeningsvatbaarheid..vooral bij alcohol en drugsgebruik, en autorijden... ;D


mmmm
das hier net omgekeerd, jongeren worden harder aangepakt.
Bijvoorbeeld: véél sneller rijbewijs kwijt
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Ja, hier ook. We hebben sinds kort een puntenrijbewijs voor jongeren. Bij iedere overtreding lever je één punt in. Bij drie ben je je rijbewijs kwijt. En voor alcohol geldt ook een ander (veel lager) maximum wat je nog  n't mag hebben. :)

Willem

26 moet een gekke leeftijd zijn.
Ze beweren dat, statistisch gezien, het aantal autoongelukken NA 26 inderdaad ontstellend veel lager ligt dan ervoor.
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

pinky

Ik denk dat dat eerder komt doordat dat een leeftijd is waarop er kinderen in het leven bij komen. Dan ga je ineens veel voorzichter rijden, omdat je dan ook het leven van je eigen kind op het spel kunt zetten.

petra1963

Hmm...zou best kunnen....
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Nee, ik denk, dat dat ongeveer de leeftijd is, dat al je verstandkiezen doorgekomen zijn. En je dus verstand hebt. :rollol: