Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

laag niveau

Gestart door phate, november 20, 2005, 09:04:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Nou ja, het is meer onzin geworden dan een onderwerp waar frustraties eruit worden gegooid...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Tja...waar ligt de grens?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Goeie vraag.. Trouwens:  :schater: :schater:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Ergens voorbij Nijmegen, toch? ;D

petra1963

Ja, zo'n 3 km hier vandaan in oostelijke richting.. ;D Je kunt het niet missen ( wachttorens, prikkeldraadversperringen, valse honden, tot de tanden toe gewapende militairen, gespannen sfeertje..)  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Oh is dat daar! Ben er wel eens geweest hoor, maar het is me niet zo opgevallen allemaal. Wachttorens, tsja, zal wel.. Die prikkeldraadversperring lag inderdaad wel aan de kant van de weg. Vroeg me al af waar het voor was. En valse honden? Niet gezien...oooh misschien kwam dat wel omdat ik net wat worsten had meegenomen. Ik vroeg me al af waar die gebleven waren. En die militairen, ja die lopen in NL ook zat rond. Mijn buurman is ook militair. Ik vond de sfeer eigenlijk wel goed! moet ik je eerlijk bekennen. Die militairen lachten ook al naar me, maar misschien was dat dus omdat de honden achter op de auto gesprongen waren om de worsten op te eten....  :-\

petra1963

#51
In de tijd dat de grens nog echt bestond ( ver weg en lang geleden) zat ik eens 's ochtends om iets over 09.00 uur in de trein naar Zuid Duitsland. Ik had een stevig ontbijt voor mezelf bij me, waaronder boterhammen dik belegd met worst ( vegetariërs: niet verder lezen !  :flic: ). Er liepen direct na het vertrek van de trein uit Arnhem douanemensen door de trein, met honden erbij. Op zoek naar drugs natuurlijk..  ;D
Afijn, ik had net mijn broodtrommeltje geopend,  toen er een douanier met een grote hond de coupe binnen kwamen. Je snapt natuurlijk wel waar de hond direct naar toe liep: naar mijn geopende broodtrommeltje, dat ik nog in mijn hand had. De hond hing pal met zijn neus boven mijn boterhammetjes met worst.  :schater:
Ik moest erg lachen, en de douaneman zag niet goed wat er gebeurde vanwege de stoelen, maar fronste vast zijn gezicht omdat hij merkte dat de hond ergens nadrukkelijk hijgend bleef staan. Toen zag hij mijn broodtrommeltje, zijn hond, mijn boterhammetjes en mijn lachende gezicht.. Hij wist even niet hoe hij kijken moest, en riep toen zijn hond terug. Vriendelijk verontschuldigde hij zich voor het gebeurde. Dat stelde ik wel op prijs.. Maar ik vond, en vind het gebeurde alleen maar grappig.
Het was wat anders geweest als die hong op mijn boterhammetjes had gekwijld :( of er een hap vamn had genomen. Dan was het niet meer leuk geweest, en was ik misschien wat bozig geweest. Maar nu niet: hond op zoek naar drugs vindt boterhammen met worst veel interessanter.. Lachen toch ?  :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

 :rollol: Rook het zo lekker, dat hij de drugs bij je niet rook? Slim bedacht. :rollol:

petra1963

Die lagen tussen mijn boterhammetjes en de dikke plakken slagersleverworst..HMMMM !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Slecht gevoede hond !!!!   
(Uitgehongerde hond ??)  >:D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ereinion

Citaat van: peter1963 op september 14, 2007, 09:31:03 PM
Die lagen tussen mijn boterhammetjes en de dikke plakken slagersleverworst..HMMMM !  ;D

Goed idee!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Dan ben je er wel mooi doorgerold. :D

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)