Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

alleen en/of eenzaam?

Gestart door ivandominet, oktober 06, 2007, 01:57:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Oei, de dochter van de baas. Je bent zo (onbewust, waarschijnlijk) in een apart hoekje gedrukt.
Het zou voor jou beter zijn, om eens (al is het een paar jaar) bij een andere baas te gaan werken.
Is ook beter voor je sociale contacten, denk ik.
En daarna kan je altijd nog terugkomen, als je ouders het zo graag willen.

(maar ik probeer je niet daar weg te halen, en je boos te maken, denk er eens over na) :-\

petra1963

Nou, mijn gevoel zegt hetzelfde als Ienepien. De dochter van de baas ? Aiii... dat zou voor iedereen moeilijk zijn. En ik denk dat niemand dat fijn zou vinden.. je ligt dan bij voorbaat uit de groep, en ergens vertrouwen mensen je ook niet als je het zoontje of de dochter van de baas bent. Los van wie jij bent, wat jij doet of wat jij zegt.. Het zegt meer over de situatie dan over jou, denk ik.
Misschien is ergens anders werken wel een oplossing..Maar goed, ik ben jou niet..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

Verder: toen ik rond de 20 was, heeft een oudere homo wel eens wat bij mij geprobeerd. Een toen wat viezige man in de 50. Maar goed, ik ging niet op zijn suggesties in. Hij had duidelijk de verkeerde voor zich. Ik was ook niet bang voor hem. In tegendeel, ik ging hem sarren met zijn sexuele fantasieën. Zo pakte ik hem terug. Gelukkig is het goed afgelopen, denk je dan later..

Later heb ik nog een vreemde situatie meegemaakt met een man van toen in de 40 (getrouwd, vrouw, kinderen). Via een gemeenschappelijke vriend hadden we wat kennis gemaakt. En hij leek een open oor voor jongeren met problemen te hebben. ( je voelt 'm waarschijnlijk al). Afijn, ik ging daar op een bepaald moment een keer praten  ( relatie met m'n ouders enzo). En toen ik weer naar huis wilde, gaf hij aan dat ik wel mocht blijven slapen, in zijn (inderdaad) grote huis.
Maar mijn intuïtie gaf aan dat ik dat beter niet kon doen. Ik had het gevoel: hij vindt mij wat te aardig.. En ik heb mijn fietsje gepakt en ben naar huis gereden, ondanks aandringen van zijn kant. Ik had het gevoerl: wegwezen hier ! Ieks !
Jaren later bleek inderdaad dat hij een zwak had voor jongens, met name jongens met problemen. Dat is nog een rechtzaak geworden, met veroordeling enzovoort. Wat was ik toen blij dat ik indertijd goed naar mijn eigen intuïtie geluisterd heb..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Tsja, dat is zeker waar! In mijn geval dan...ik heb jarenlang last gehad van aanrakingen. Ik wilde ze erg graag maar als iemand me onverwachts aanraakte (zoals hand op de schouder) dan schrok ik me dood. Dan verkrampte ik helemaal. Dus ik denk dat een aantal mensen daar wel een vermoeden van hebben gekregen.
En daarnaast. seksueel gezien. Ik kan heel erg schrikken (nog altijd) van mijn vriend. Ik kan er niet tegen als hij seks wilt. Dan voel ik mij alsof ik weer in die positie sta. Sterker nog.  Als hij vraagt of we zullen seksen zeg ik standaard nee. Tuurlijk niet. En hij moet me ook niets beloven. Zoals morgenvroeg gaan we 'tekeer' ofzo. Echt niet dat dat dan gebeurt! Vind ik vreselijk dat soort dingen. En ergens zorgt dat weer voor spanningen tussen mij en mijn vriend. En zowel hij als ik hebben daar niet om gevraagd.
Wellicht een beetje lastig om hier te begrijpen. Maar ik denk daarom ook dat ik hier terecht ben gekomen. Omdat ik veel van de dingen waar jullie het over hebbeb begrijp. Niets dwingen, seks in de media etc

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Aaah, al dat geknuffel...heb ik hierom niet verdient hoor! Maar wel superlief!

Jovi_Hobbes

Kom nou, jij verdient altijd knuffels  ;)  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

 :D Dank jullie wel hoor!  :D  :knuffel: