Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik heb geen zin in seks. Nou en?

Gestart door Stev, oktober 07, 2007, 07:09:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

 :o Daar zou ik het geduld niet voor hebben. Ik heb daar wel bewondering voor, maar in mijn hoofd zit zoveel dat er uit moet dat ik nergens zo lang over kan doen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ik zou het ook niet kunnen, ik ben wel van `snel resultaat´.... ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ja, we zijn eigenlijk niet zo gewend, dat jij reageert. En als je wat vaker komt, moeten we maar een code afspreken, ofzo.
Maar meng je gerust tussen het gesprek. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Nogal technische hobby, heb ik niet veel verstand van. Maar het geeft denk ik wel een kick als het eindelijk af is. :wave:

petra1963

Hoi Peter, als jij je nou 'Peter1960' noemt ? Dan is het duidelijk...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

ah zo ook wel. We hebben Peter en Peter. toch? Haha.
Maar ik heb ook niet het geduld voor zulke lange projecten hoor. Veels te veel werk. Ik kan niet eens mijn uitgaven op een papiertje bijhouden. En dat is toch echt hooguit 5 minuten per dag!

Jovi_Hobbes

En als jullie allebei een heel andere Avatar hebben helpt dat ook met het herkennen. We houden jullie echt wel uit elkaar hoor  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Inderdaad, ik zal nooit over modelspoorbanen, jukeboxen of verschillen van 0,1 mm beginnen. Dus ik denk dat we wel uit elkaar te houden zijn.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien