Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

twijfels over relatie

Gestart door Kristel, oktober 19, 2007, 07:39:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ere op oktober 20, 2007, 11:32:42 PM
Alleen begrijp ik niet waarom iemand een relatie aangaat,als ie op intimiteitsgebied niks te bieden heeft.(Ik moet er niet aan denken.)
Eenzaamheid mischien

Ik lees het vast verkeerd, maar het lijkt nu alsof je zegt dat een aseksueel geen recht heeft op een relatie. Dat bedoel je toch niet  ???
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ere

Nee,ik bedoel dat ik geen relatie zou willen hebben,waarbij de ander zich voor mij moet inhouden,omdat ik zelf moeite met intimiteit heb. ;)

Ereinion

De discussie over openheid of anonimiteit is afgesplitst en verplaatst:

http://asexuality.org/du/index.php?topic=1098.0
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Moi

Hey Kristel

Ik herken je verhaal enorm, zit zo'n beetje exact in dezelfde situatie en dat van dat homo of lesbo vind ik ook zoiets raars, ik heb me ook wel eens afgevraagd of dat mss het kunnen zijn hoor... Maar neem mijn zus, hartstikke lesbo en die versleet meer vrouwen dan kerken dus nee ik denk niet dat dat er mee te maken heeft. Een goede vriend van mij is homo en heeft soms meerdere sexdates op 1 dag... Ik denk zelfs dat veel homosexuelen een actiever sexleven hebben dan de gewone hetero sexueel haha...  :rollol:

Maar welkom op het forum  :cake:, ik heb hier al heel wat gelezen inmiddels en het is zeker niet allemaal positief maar je kunt wel wat dingen leren begrijpen denk ik en voor mij vind ik een stukje geruststelling in de zin van dat het dus misschein wel waar is wat mijn vriend zegt en dat er dus wel degelijk mensen zijn die intens verliefd en gelukkig met iemand zijn maar zonder sex en dat dat niet meteen betekend dat je partner niet van je houd...