Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

maankindjes pogingen tot creativiteit

Gestart door MaankindJ, oktober 29, 2007, 11:21:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

loganmanticore


MaankindJ

wam wa een boterham da gij al doet van dinges hehe
ik zit wa overal en ken van veel maar een beetje dus benik nergen van gelijk welk genre een 'echte' van hehe
been de laatste tijd nie meer veel me manga bezig het laatste dat ik heb gezien was een tekenfilmreeks genaamd blood plus wel leuk hehe (maar zoals bijna elke anime: eindeloos
dus benik er gelijk wa van afgestapt en benik nu heel den tijd aant zoeken naar mantelachtige kleren hehe*blood* in brussel val je toch met niks op hehe
°°°every little thing is gonna be alright°°°

loganmanticore


Ienepien

Steampunk? Nee, dat lijkt me niks voor een oma. :rollol:

loganmanticore


Ienepien

Getver. Met van die hoepelrokken en die 6 lagen onderrokken over elkaar? Dat gaat zo stinken. >:D

MaankindJ

#36
whaaaa!!! zalig !! ;D (gebreud eiglijk niet zo graag smiley's maar zo zit ik hier nu )
gelukkig hoep ik geen victoriaanse lange jurken en rokken (alhoewel ik hier en daar wel wat rokken in de fans haeb zien lliggen die mij aanstaan)
anywaj kvindet wel leuk om al die beschrijvingen te horen; ikzelf heb een redelijke haatverhouding met emo ( vanwege de automutulatie (zelfpijniging= een ziekte, heb het met mn eigen oren moeten horen))
ikzelf ben redelijk tot het 'huistere aangetrokken (oeee) maar gelukkig niet in de negative zin, dus totaal niet uit pijn,miserie of depressie)
en trouwens de eerste reactie die ik heb wij een woord da ik nie versta ik altijd: WIKIPEDIA dus zijt maar zeker da ik het al heb opgezocht)
@ienepien: daar weet je totaal nie zoveel in hoor (niet dat ik enige ervaring heb met hoepelrokken nee totaal niet, echt niet haha )

en ook nog ff zeggen (wat al door veel maten op een late avond is bevestigd): idd ik ben nen raren twilight-mens maar ik ben er redelijk gigantisch trots op (dat is waarschijnlijk nog een stukje van de rebel-fase in de jeugd) -die naar het schijnt nooit stop- )
°°°every little thing is gonna be alright°°°

loganmanticore


Ienepien

Het is wel te volgen, maar het geheel valt totaal buiten mijn belevingswereld.
Laat mij maar gewoon in een C & A'tje lopen.
Val ik niet zo op. Daar hou ik niet zo van. :D

loganmanticore


MaankindJ

idd kheb nog vel van die half emo/goth kledij gevonden  ??? is kak om te zien hoe dit alles alleen maar de grond in gaat (commercieel wordt dus)
maar der zijn natuurlijk nog de vree apparte dinges daj nie veel op straat zien
maar eiglijk he vindik het redelijk kak, omda da nooit om op te vallen was maar veel meer (zoals iedereen) was om van jezelf te kunnen zeggen : ik ben anders
maar de goth-emo is nu in trend dus iedereen doet het toch weer
wa is dan het verschil eraan hahaha ;D
maar da zt wss gewoon mental geinstalleerd in de mens zijn hoofd om 'anders te willen zijn

over satanistjs: kan veel mensen die er op veel verschillend manieren mee bezig zijn (mijn vriend is der ook mee bezig :( )
maar da is iets wa er bij sommige inzit jag dan ga ik ook geen christelijk zieltje uithangen want de kerk en het christendom hebben ook niet heel gelijk hoor )

en logan al nuchterder ondertussen :p ?
°°°every little thing is gonna be alright°°°

loganmanticore


MaankindJ

hehe das nie goed ej :P
*heb gisteren Maar 3 sigaretten gerookt En ik zat op cafe (normaalgezien rookt ge dan meer)
en deze week ook twee dagen niet gerookt ^^
tgaat lukken  :klap:
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ienepien


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.