Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Levensdoel

Gestart door Sammy, november 22, 2005, 02:00:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Gewoon doen! Lijkt me een fantastisch initiatief. Dat relativeert lekker. Ik zou het ook wel willen, maar ik denk niet dat ik het nog kan. Gewoon, omdat ik te verwend ben. Maar ik zal eerlijk zijn dat ik graag iets minder drukte een gedoe om me heen zou willen hebben. En daarbij bedoel ik vooral de reclame van onzinproducten die ons aangepraat worden (wie heeft er nou anti oorsmeer spray nodig? Of wuppies), de vele auto's op de weg en de hele heisa met punctueel op tijd komen. Ik haat mijn schoolrooster die elke dag en elke week anders is. Lijkt me leuker om gewoon af te spreken wanneer je wakker bent! Weet je, ik zou de wereld wel eens iets minder efficiënt willen zien. Want doorslaan kan ook!

Newana

 :handschudden: Dank! Dat zijn woorden die ik begrijp!

Waarschijnlijk ben ik zelf ook veel te verwend... Op een luchtbed doe ik geen oog dicht, in een tentje lig ik te bibberen van de kou, bij het geringste geluidje word ik wakker, ik durf mensen niet aan te kijken wanneer ik geen make-up op heb en m'n haar niet heb gedaan... Maar hey, alles valt te leren!  ;D

Sismo

 ;) Brrr.......wassen in de vijver....da's koud hoor in de winter!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Dat ligt er maar net aan waar die winter is natuurlijk!

Sismo

True. Ik dacht gewoon aan ons Kkkikkerlandje  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Mwah, ik zou hier ook niet in een hutje willen leven. Lijkt me in de zomer veels te warm en in de winter veels te koud en tussendoor veels te regenachtig!

Sismo

 :schater: Nee, een hutje op 't strand in Thailand ofzo is idd ietsje aangenamer. Daar zou ik ook wel mee kunnen leven  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Newana

Ah stel je voor... Ergens in de middle of nowhere, in een groot bos met een open ruimte. Een mooi riviertje met een watervalletje. Een eigen gebouwd huisje met daarom heen een moestuintje, bomen met glanzende appels, pruimen, peren...  Nimmer meer een irritante wekker om je rust te verstoren, nu mooi vogelgefluit. Nooit meer het geraas van auto's, nu het wiegen van de wind. Geen harde muziek van je broers/buren, nu het kalme stromen van de waterval.
Wat zou ik blij zijn wanneer ik met de papegaaien kon praten, met de krokodillen kon stoeien, achter de aapjes aan kon slingeren, op de olifanten kon rijden om 's avonds tegen een zebra aan in slaap te vallen...

Zolang het nog geen waarheid is, kan ik rustig blijven dromen  :ange:

Het enige wat mij stoort in mijn droom, en dit kan ik helaas niet negeren, zijn de grote harige spinnen  :78: daar kan geen mens omheen!

Ienepien

Het kan nooit helemaal perfect zijn. :(

pinky

Ach, wees blij dat ze er zijn. Die beesten vangen de megamuggen die er rondvliegen voor je, zodat jij daar weer geen last van hebt! En zolang je genoeg antigigf in huis hebt tegen die beesten... valt het toch best wel weer mee, toch?

Newana

*slik* je hebt vast gelijk  :-[

petra1963

Grote harige spinnen, met harige poten en harige lijven.. grote muggen ( en hele kleintjes, die je bijna niet ziet, maar wel flink bijten) , en wespen, en allerhande kevers en torren ( BAH !) en heel veel vliegen...  :-\

Oh, de natuur is zo leuk..  :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Newana

 :78:

Maar goed, zoals Ienepien al zei: niets is perfect.. In de natuur heb je in ieder geval geen last van verkeer, stank, herrie, veel te veel mensen, dieren in hokjes, lelijke uitzichten, een vermoeiende en (naar mijn mening absoluut geen joyfulle) routine, vrijwel constant sociaal doen en via een omweg op zoek gaan naar eten (werken voor geld --> voor eten in plaats van direct eten zoeken).


Maar zoals Hans Teeuwen al zong:

Het leven is kut
En we gaan maar door dat is het idiote
Het leven is algeheel totaal volslagen en volledig kut
En is het een keer niet kut dan is het klote


En ik vrees dat we hier niet onderuit komen  :-\

Ienepien

Ach, het leven is niet altijd kut of klote, hoor. ;)