Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Levensdoel

Gestart door Sammy, november 22, 2005, 02:00:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sammy

Citaat van: Ereinion op januari 23, 2006, 03:06:10 PM
Ik wil niet eeuwig leven, wel lang en gezond.

Gaat mij persoonlijk al te ver.  ;D

Ereinion

Citaat van: myra op januari 23, 2006, 08:05:29 PM
Citaat van: Ereinion op januari 23, 2006, 03:06:10 PM
Op dit moment heb ik alles uit mijn leven gehaald wat er in zit, dus hoef geen spijt te hebben dat ik doodga.

Dat vind ik wel knap dat je dat al op een (toch nog) jonge leeftijd gerealiseerd hebt!

Ik bedoel eigenlijk wat er op dit moment in zit. Ik heb nog genoeg dingen die ik wel wil doen, maar de dingen die ik wilde en ook kon doen heb ik ook meteen gedaan en niet op de lange baan geschoven.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Citaat van: <-o-RuNiS-o-> op januari 23, 2006, 09:45:38 PM
Nou op het moment dat ik een cd uit heb zal jij zeker de eerste kopie hebben! ;D .............aah dus je kent Epica!!!!! :klap: Waow heb al een groupie!!! >:D.......en weet je wat dat betekent? ;) ..................... veel en heel veel!!!! :cake:  :D

Ik ben naar een concert van Epica en Tristania geweest (2 aparte dagen, dus)

:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Ik gooi geen slipjes op het podium, slipjes gooi ik in de was. En ik zal ook niet je kleedkamer binnendringen. CDfotografie wil ik wel doen. ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar

M'n levensdoel is toch wel ff wat anders dan die van jullie :-\. Ik wil ervoor zorgen dat ik iets heb betekent in dit leven, dat ik herinnert wordt, niet als persoon, maar door mijn daden. Dat als ik op mijn sterfbed terugkijk op mijn leven dat ik dan weet dat ik niet voor niets heb geleeft en dat mijn leven iets toe heeft gevoegt aan deze wereld. Ik weet niet hoe ik dit ga doen, maar ik wil niet dat mijn leven "leeg" was. Sommige (of de meeste) zullen zeggen dat je moet genieten van het leven, je leeft immers maar een keer, ik zeg daarintegen dat je iets van je leven moet maken, je hebt immers maar één kans. Natuurlijk wil ik geluk en liefde ervaren, maar toch, als ik zou moeten kiezen tussen liefde en reden in mijn leven kies ik toch voor een reden... (Hehe, en dat op m'n 17 ;))

Knoddepropje

Je bent niet helemaal de enige hier hoor Magus, ik wil ook graag iets betekent hebben in mijn leventje.... Niet dat ik daar nou persé om herinnerd wil worden, maar als ik terug kijk later wil ik wel kunnen zeggen dat ik wat betekent heb voor de mensen om me heen. Ik wil daarom altijd erg graag t goede doen, ook al lukt dat niet altijd helaas..... :-\ Maar ik doe mijn best :D

theruudstar

Haha, mooi om te weten. Ik bedoelde ook niet dat IK herinnerd wordt, maar dat mijn daden zeg maar een blijvende invloed hebben op de wereld, een soort herinnering van de wereld zelf.

Jovi_Hobbes

Dit is wel herkenbaar. Ik doe graag dingen die enig nut of betekenis hebben, voor mezelf of voor anderen. Ik moet bezig blijven met in mijn ogen nuttige dingen anders lijkt alles zo zinloos. Al moet ik zeggen dat ik op mijn 17e idealistischer was dan nu, zal wel met levenservaring te maken hebben ofzo  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik wil ook graag (of liever) herinnerd worden om de dingen die ik gedaan heb. Voor mij geen grote herdenkingen of herkenning op straat. Maar ik hoef ook geen wereldverbeterende daden gedaan te hebben. Het liefst laat ik iets achter wat mensen als ik zullen kennen, misschien één of ander fotokunstwerk. Of mijn naam op de aftiteling van The Hobbit als naaister.  ;D
Misschien ligt er hier op dit forum ook wel een 'taak' voor ons; als we er voor kunnen zorgen dat aseksualiteit geaccepteerd en erkend wordt hebben we een goede en belangrijke daad gedaan.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

theruudstar

Citaat van: Ereinion op februari 28, 2006, 09:35:07 PM
Misschien ligt er hier op dit forum ook wel een 'taak' voor ons; als we er voor kunnen zorgen dat aseksualiteit geaccepteerd en erkend wordt hebben we een goede en belangrijke daad gedaan.
Aseksuelen, vereenigt U! Er wacht ene groote voor ons allen!

Sammy

CiteerIk wil ervoor zorgen dat ik iets heb betekent in dit leven, dat ik herinnert wordt, niet als persoon, maar door mijn daden. Dat als ik op mijn sterfbed terugkijk op mijn leven dat ik dan weet dat ik niet voor niets heb geleeft en dat mijn leven iets toe heeft gevoegt aan deze wereld.

Zoals 5 dt-fouten in twee zinnen..  :P
Gelukkig schrijf je je boek in't Engels, hehe. ;)

Serieus: het jeukt om wat dieper inhoudelijk op je post in te gaan, maar discussiëren over persoonlijke waarden lijkt me vrij nutteloos. Maar je geeft me een goed beeld van jezelf, daar ging het om. :)

theruudstar

Dt-fouten, mijn specialiteit! ;D Je kan maar ergens goed in zijn he ;)

Jovi_Hobbes

Je kunt je aansluiten bij het klasje van Knoddepropje en Ereinion! Is erg leuk hoor, ze drinken gezellig T tijdens de les  ;D

Citaat van: Ereinion op februari 28, 2006, 09:35:07 PM
Misschien ligt er hier op dit forum ook wel een 'taak' voor ons; als we er voor kunnen zorgen dat aseksualiteit geaccepteerd en erkend wordt hebben we een goede en belangrijke daad gedaan.

:klap:
en met het forum op zich doen we ook al belangrijke dingen, dit speelt toch wel een rol bij het accepteren van aseksualiteit door aseksuelen zelf.
Nu alleen de boze buitenwereld nog veroveren, maar ook daar hebben we al een begin mee gemaakt  >:D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

theruudstar

Citaat van: Jovi_Hobbes op maart 01, 2006, 07:55:20 PM
Nu alleen de boze buitenwereld nog veroveren, maar ook daar hebben we al een begin mee gemaakt  >:D
Ja, er wacht nog een grote taak voor ons... Maar met z'n allen moet dat ons lukken! Hebben we binnen 10 jaar misschien wel een A-parade! ;)

Jovi_Hobbes

Dat wordt vast uitbundig. Gaan we allemaal verkleed als filosoof  :rollol:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

theruudstar