Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

LINDA. Magazine is misschien wel op zoek naar jou...

Gestart door lindamagazine, november 05, 2007, 05:09:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Goed punt! Dat bewijst maar weer eens hoe blij we zijn met Logan (ja mijn complimentenoffensief blijft voortduren, haha). Maar ik als seksueel ben niet heel geschikt voor dat artikel! Maar zou het tof vinden als iemand anders het wel gaat doen. Die krijgt van mij zeker een  :visibility:

Ienepien

Ik denk trouwens, dat LindaMagazine hier niet leest. Ze hebben gewoon een oproep gedaan, en wie geïnteresseerd is, moet een mailtje sturen. :wave:

myra

Ik heb een mailtje gestuurd waarin ik zei dat ik via email wel wat vragen wil beantwoorden. Ik ben niet iemand die graag in het middelpunt van de belangstelling staat dus een foto of een 'live' interview zie ik niet zitten...

btw : ik heb dit sticky gemaakt, Logan ;)

loganmanticore


Ereinion

 :klap: voor Myra!  :knuffel:

Myra, houdt je ons op de hoogte van de reactie?
Als ze het liever niet anoniem hebben en niemand anders meldt zich aan wil ik wel meedoen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Ereinion

Goed idee.

"Hallo, ik ben Ereinion en ik ben aseksueel. Raar hè? Nou, dan willen jullie vast wel mijn boek kopen, want dat is dan vast ook raar en daar houdt iedereen toch van? Kun je lachen om die rare schrijfster die geen seks wil."

Zo, weer 100 exemplaren verkocht  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Nee, dat moet je niet meteen zeggen. Later, in het intervieuw pas. :D

myra

Citaat van: Ereinion op november 10, 2007, 10:15:45 AM
:klap: voor Myra!  :knuffel:

Myra, houdt je ons op de hoogte van de reactie?
Als ze het liever niet anoniem hebben en niemand anders meldt zich aan wil ik wel meedoen.

Ik heb het mailtje zo'n 5 dagen geleden verstuurd, en heb nog geen reactie...Waarschijnlijk maakte ik niet al teveel indruk  :rollol:

Het is ook een Nederlands blad, dus mss hebben ze liever geen Belgen..

Ienepien

Dat zou toch niet uit hoeven maken? Dan veranderen ze dat toch even? Voor het verhaal maakt het volgens mij niet uit, waar je vandaan komt. :klap:


Ienepien

Ik denk, gezien de insteek van het blad, duidelijk een vrouwenblad, willen ze toch liever een vrouw. Maar weten doe ik het niet. :-\

Ereinion

Plus dat ze wel even kunnen reageren. Misschien komt dat nog.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Misschien wachten ze eerst op meer reacties. Eén uit een ledenbestand van 414 is natuurlijk wel erg weinig. :o

loganmanticore