Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

LINDA. Magazine is misschien wel op zoek naar jou...

Gestart door lindamagazine, november 05, 2007, 05:09:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien


pinky

Citaat van: Ereinion op november 10, 2007, 10:32:22 AM
Goed idee.

"Hallo, ik ben Ereinion en ik ben aseksueel. Raar hè? Nou, dan willen jullie vast wel mijn boek kopen, want dat is dan vast ook raar en daar houdt iedereen toch van? Kun je lachen om die rare schrijfster die geen seks wil."

Zo, weer 100 exemplaren verkocht :D

Neej joh, dat moet je andersom doen!
'Jongens, ik heb een boek geschreven! Het is vet tof en er komt een heleboel geen sex in voor! Want je raad het nooit, ik ben naast schrijfster ook nog asexueel! Hoe stoer is dat!'

Zoiets dus! Dan heb je er zeker een paar honderd extra verkocht aan al die huisvrouwen die eigenlijk ook vaker sex hebben dat ze zouden willen! Haha!

Jovi_Hobbes

Ik denk er hetzelfde over als Myra. Maar heeft er iemand al wel gereageerd? Ik zie dat de vraag al van 5 november is.
Myra, heb jij bijvoorbeeld al gevraagd of je ook via de mail kunt meewerken of zal ik ze dat eens vragen (als het nog niet te laat is)?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Als jullie kunnen splitsen kunnen jullie dan ook samenvoegen? :-\

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Oké, samengevoegd.

De berichten worden automatisch op datum geordend, dus het kan zijn dat de logica soms verdwenen is.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

loganmanticore


myra

Citaat van: Jovi_Hobbes op november 11, 2007, 02:45:47 PM
Ik denk er hetzelfde over als Myra. Maar heeft er iemand al wel gereageerd? Ik zie dat de vraag al van 5 november is.
Myra, heb jij bijvoorbeeld al gevraagd of je ook via de mail kunt meewerken of zal ik ze dat eens vragen (als het nog niet te laat is)?

ja dat heb ik ze gevraagd...maar nog steeds geen reactie, dus denk niet dat ze dat willen.

loganmanticore


Ienepien

Ja, ik heb het ook gezien. Volgens mij lezen ze dan even hier de reacties, en gaan weer weg.


petra1963

Een beetje flauw.. Zijn wij dan wel op zoek naar Linda ?  ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ere

Heeft er al iemand gereageerd?
Mocht er iemand van jullie in komen te staan,dan laat ik `m mijn zus wel kopen. :)