Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

De Laatste Show

Gestart door svandene, november 19, 2007, 12:45:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

svandene

Gegroet,

vanaf volgende week start 'De Laatste Show' opnieuw. Wij zijn op zoek naar iemand die in onze uitzending wil komen praten over zijn/haar aseksualiteit.
Wat aseksueel zijn precies betekent, of aseksuele mensen verliefd worden, soms seks hebben...? De bedoeling is dat je vooral vanuit je eigen ervaringen praat en je jezelf dus wil blootleggen. Als je geïnteresseerd bent, laat het dan weten, liefst met een beknopte weergave van je verhaal en eventueel telefoonnummer, zodat ik je dan kan contacteren.

vriendelijke groet,

Sven Van den Eynde.

Stev

Als dit berichtje niet in het goede board staat, dan is het mijn schuld want Sven heeft in eerste instantie mij benaderd via een PM.  :-[

De Laatste Show is een talkshow op de Belgische televisiezender één, gepresenteerd door journaliste Frieda Van Wijck.
Het programma wordt 's avonds uitgezonden. Er komen steeds een drietal gasten langs, samen met een van de vier vaste gasten die hun eigen rubriek presenteren, steeds met de nodige humor. Bij de drie gewone gasten zit dikwijls een zanger, die aan het eind van het programma een nummer zingt, samen met De Laatste Showband. Soms treedt de band ook alleen op.

Klopt het, Sven? En natuurlijk nog een welkomst- :cake:  voor jou!

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

svandene

Stev, je hebt overschot van gelijk. Bedankt voor je begeleidende boodschap.

Sven

Stev

Ik was zelf in de war met een ander programma, vandaar dat ik het opgezocht heb, leve de Wikipedia (in dit geval)  :)
Hier op het forum moet je altijd blijven benadrukken of iets uit België of uit Nederland komt, niet waar mensen?  ;D

Ik woon in Nederland en vooralsnog voel ik me niet geroepen om naar Vilvoorde af te reizen (dat is dan meteen het antwoord op je vraag in je PM)  :wave:

Misschien ook handig om te vermelden dat er geen specifieke voorwaarden zijn (leeftijd bv.) om mee te doen - behalve dat je aseksueel bent natuurlijk  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

En voldoende moed hebt om op  tv te komen...
Ik vind het erg goed dat jullie aandacht willen besteden aan aseksualiteit  :klap:  Maar op tv komen zie ik echt niet zitten (en België is natuurlijk best ver vanuit Nederland  ::) )
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

TomAAAt

#5
I hope you find someone and soon.

Ik heet Adrianne. Het spijt me, ik spreek geen Engels. Spreek alsjeblieft Nederlands met me.

MaankindJ

waw bravo voor de laatste show maar ik zou eerder als kabelsleper gaan dan als gast (ben er zelf nog neit uit, er zijn er hier nog hoor :P )
welkom btw :cake: :handschudden:
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ere

Mag het ook met nepsnor,baard,bril en vervormde stem en daar weer eens een laken over?
Dan geloof ik wel dat ik durf.


svandene

En we zullen het over iets totaal anders hebben, Ere. Deal!

Ik begrijp dat de stap groot is om op televisie over aseksualiteit te praten. Weet dat alles goed voorbereid wordt, dat het gesprek vooraf doorgepraat wordt met de redacteur, mezelf in dit geval. Voor mensen die het evenveel overwegen of gewoon via telefoon informatie willen geven - zonder verdere verplichtingen - stuur me een persoonlijk bericht en dan neem ik contact op.

Zonnekind

Ik wil meehelpen met het onderzoek maar ik wil echt niet op tv komen.
Ik vind het wel super dat er nog eens aandacht aan besteed wordt!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Austen

Ik weet nog niet zeker "hoe" ik ben, maar veel bedenktijd kunnen we niet krijgen, zeker? Moest ik echt heel zeker zijn van mijn "geaardheid", had ik het zeker gedaan, De Laatste Show brengt alle onderwerpen met het nodige respect! En ook: Woestijnvis is dé max!

kitteleentje

Het klinkt me wel leuk.  Aangezien ik zelf zo goed als nooit tv kijk (... zeg maar nooit), zal het voor mij waarschijnlijk meer lijken op gewoon even een praatje maken, behalve dan dat er ook een elektronisch oog meekijkt... dat is dan zoals een derde persoon in de conversatie die niet meepraat :p.

Ienepien

Als je maar niet dichtklapt dan, omdat je je ineens beseft, dat er héél veel mensen meekijken. :-\

Zonnekind

Super dat je dit wil doen! Heb je er al iets van gehoord? Ik had een mailtje gekregen om te vragen of ze mij mochten bellen maar heb er daarna niets meer van gehoord.
Laat je iets weten als je toevallig weet wanneer het op tv komt?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Zonnekind

Om iedereen op de hoogte te houden:
Ik heb al op een aantal vragen beantwoord via de telefoon. Ik hoop echt dat Kitteleentje op tv wil komen want anders gaat het waarschijnlijk niet door en het zou echt een gemiste kans zijn!
Zijn er misschien nog vrijwilligers?
Ik ga sowieso weten wanneer het op tv komt, dan laat ik dit zeker weten.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.