Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

De Laatste Show

Gestart door svandene, november 19, 2007, 12:45:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien


zwartkopje

 :klap: :klap: :klap: :klap:

WOW... vind het heel moedig van jullie en ik hoop ook dat het door gaat gaan.

groetjes,

zwartkopje

Sismo

Ga jij het in ieder geval doen, Zonnekind? Dat had ik nog niet meegekregen!  :klap: Wat een lef!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Austen

En weet je wat nog een groot voordeel is: ons aller Rik Torfs zat gisteren al in De Laatste Show, dus waarschijnlijk hoef jij zijn "grapjes" niet te doorstaan  ;)

Zonnekind

Nee, ik kom echt niet meer op tv! :-\

De man aan de telefoon zei wel dat ik de droomvrouw zou zijn om op tv te komen omdat ik het goed kan uitleggen en genuanceerd kan vertellen. :-[ Maar dat is waarschijnlijk vooral omdat ik de eerste was die hij gehoord heeft :D

Als ik in de laatste show kom, word ik zo bijna het boegbeeld van aseksualiteit en da zie ik niet zitten.

Maar ik hoop wel dat er anderen zijn die wel op tv willen komen, anders gaat het niet door en het zou een gemiste kans zijn!

Ja, ik heb het ook gezien met Rik Torfs, ik vind die man zalig. :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Austen

Ach God, ik vind dat ze een beetje overdrijven met Torfs. Overal waar je kijkt zie je zijn hoofd! Stel u voor dat je daar les van krijgt, da's toch niet goed voor zijn credibility é!

Mss kan er een Nederlander naar DLS komen, kwestie van niet te erg bekend te worden.

Zonnekind

Ach ja, dat is typisch Vlaams he :D Als ze merken dat iemand goed is of aanspreekt bij het publiek, dan moet die ineens overal komen. Maar hij blijft wel goed.

Ja ik zou het wel goed vinden als er een Nederlander komt.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Jovi_Hobbes

Ik ben het op alle punten met je eens Logan!

@Zonnekind, wat goed dat je ze al van informatie hebt voorzien. Daar verdien je toch echt al een  :visibility: mee.
@Kitteleentje, wat goed als je op tv zou willen komen, maar voel je vooral niet verplicht.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Misschien iets voor Brummeltje, als ik die naam goed heb...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Sorry, ik bedoel Brummetje.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

MaankindJ

koeelll
zonnekind: das sjik :klap:  :klap:  :klap: :pinguin:
bravooo :cake:
*is daar al een datum van of niet, ben echt benieuwd ^^
°°°every little thing is gonna be alright°°°