Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

LINDA.!

Gestart door lindamagazine, december 13, 2007, 02:00:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lindamagazine

Dag lieve bezoekers,

Enkele tijd geleden heb ik een oproep gedaan omdat LINDA. Magazine op zoek was naar aseksuelen. De insteek van het interview is veranderd omdat wij helaas geen mensen konden vinden die mee wilden werken.

Nu zijn wij nog steeds op zoek naar mensen die volkomenANONIEM mee willen werken aan het interview. Wij vinden aseksualiteit een belangrijk thema en willen dit graag ter sprake stellen omdat het door velen als taboe wordt gezien. Het wordt een integer interview.
Stel dat je nu denkt van: 'Nou, als het anoniem is wil ik wel!' Stuur dan een mailtje naar  linda@moodformagazines.nl.

Je doet ons er een groot plezier mee!

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Manon
Redactie LINDA. Magazine

Sismo

Ik denk dat er nu wel aanmeldingen zullen volgen! (maar ik even niet...)
Wel goed dat jullie het onderwerp zo belangrijk vinden, dat er concessies gedaan zijn!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ik ga er nog een nachtje over slapen, maar ik denk dat ik mezelf wel ga overhalen om mee te doen. Anoniem dan hè!
Anoniem, anoniem, anoniem  ;D

*wordt nu al zenuwachtig*
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

*verstopt zich onder tafel*
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Dat mag! (een foto van iemand onder tafel is ook leuk!)  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

NEEEEEEE!!!! Het is anoniem, da's ZONDER foto! Of met een lege foto  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Onder tafel word je toch niet herkent? Of zit je zo vaak onder tafel dat mensen je daaraan kunnen herkennen?)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Oké, ik heb me zojuist aangemeld. Als ik het goed begrijp zoeken ze meerdere mensen, dus als er nog andere mensen zijn die mee willen werken dan kunnen die ook mailen naar Manon.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

 :klap: voor Jovi! Keigoed!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ere

Ik ga alvast iemand zoeken die dat blad voor me kopen kan ;)

Ienepien

Nee, je moet je gewoon opgeven. Dan krijg je vast wel een gratis exemplaar opgestuurd. :D

Ere

Nee ik betaal liever...eenmalig ;)

Brummetje

#14
Ja ik wil wel!!!

Heb net ook een email gestuurd. Hoop echt dat ik mee mag doen! Ik wil het graag (omdat ik ook vind dat het uit de taboesfeer mag worden gehaald).