Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

LINDA.!

Gestart door lindamagazine, december 13, 2007, 02:00:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien


bebe

hmmm anoniem zou ik ook wel mee willen werken aan dat artikel,ben alleen te laat schat ik in?
nou ja ik kan er een mailtje aan wagen toch?

Ienepien

Ja hoor. Denk het wel. Het komt in het maartnummer, dus ik denk dat het nog wel kan. Succes. :)

bebe

ik heb de mail direct gestuurd zojuist,ben ik snel of snel?
ik vind het gewoon enorm belangrijk dat dit onderwerp eens belicht wordt in de media
ik weet zelf hoe belangrijk het is om hierover meer te weten, ik hoop dat op deze  manier er meer mensen achter zullen
komen dat ze echt niet de enige zijn die zo in elkaar steken.

Ienepien


bebe


loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Jovi_Hobbes

 :schater: In de jaren '80 (toen ze allemaal nog erg veel haar hadden) had dat nog wel gelukt denk ik. Nu valt het waarschijnlijk op dat het geen vrouwen zijn...

Heb vandaag met de journaliste gesproken en die foto is dus blijkbaar wel een voorwaarde van de redactie. Ik heb aangegeven dat voor mij daar toch echt de grens ligt en dat ik niet wil meewerken aan een foto. Ze gaat het daarom nog een keer bespreken met de redactie en woensdag hoor ik meer.
We zullen zien, ondertussen is het dus misschien heel goed dat jij ook nog hebt gemaild Bebe, tenzij jij natuurlijk ook echt niet op de foto wilt ook al is het anoniem.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

bebe

ehh nee ik wil dus ook niet op de foto. In iedergeval niet heel herkenbaar.............
ik heb daar gewoon geen trek in, ik schaam me niet voor hoe ik ben,maar ik vind nou niet dat iedereen op mijn werk
het bv hoeft te weten, kom je de schoonmaker tegen kijkt ie je aan met een blik van oh ja dat ben jij he.....hmm
nee dank u.
Zou echt jammer zijn als daardoor het hele artikel niet door zou gaan zeg...........
Nou ja we wachten het af, ik het nog niks gehoord in iedergeval,maar het is misschien te kort dag daarvoor,heb net 2
dagen terug mijn mail gestuurd tenslotte.

Ereinion

Citaat van: bebe op december 28, 2007, 05:31:39 PM
kom je de schoonmaker tegen kijkt ie je aan met een blik van oh ja dat ben jij he.....hmm
nee dank u.

Volgens mij valt dat best wel mee. Ik weet zeker dat de toilletjuffrouw op mijn werk het artikel in de yes heeft gezien. Het blad lag zo ongeveer open op die pagina, op haar tafeltje. Maar ze heeft er nooit een woord over gezegd en me ook niet zo aangekeken. Maar als het niet goed voelt, moet je het niet doen. Toch, als ze zeggen dat de foto anoniem is, kun je er vanuit gaan dat niemand je zal herkennen. Ik neem aan dat de fotograaf naar jou toekomt, dus wat maakt het dan uit?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ik heb idd ook geen reacties gehad van mensen die me alleen van de foto herkenden. Ga maar eens na...zou jij de vrouw van voorop de Esta (ik noem maar een blad) nog kunnen beschrijven? We hebben best een slecht geheugen wat dat betreft....is natuurlijk ook niet echt belangrijk om te onthouden.
Maar zoals Ereinion al zei, je moet niks! Als je je er niet goed bij voelt, doe je het niet, simpel!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Brummetje

#41
Citaat van: Ereinion op december 28, 2007, 09:36:20 PM
Citaat van: bebe op december 28, 2007, 05:31:39 PM
kom je de schoonmaker tegen kijkt ie je aan met een blik van oh ja dat ben jij he.....hmm
nee dank u.

Ik neem aan dat de fotograaf naar jou toekomt, dus wat maakt het dan uit?



Nee hoor, we moeten naar A'dam, naar de fotostudio's. Niet dat ik dat erg vind, heb zo'n treinkortingspasje. Maar hij komt dus niet naar je huis toe.
Maar als het anoniem is, dan zal het ook wel een anonieme foto zijn. Je hebt zoveel soorten foto's, waarbij je niet kan zien wie iemand is.

Jovi_Hobbes

De foto wordt inderdaad anoniem, dus als het goed is ben je er niet of nauwelijks herkenbaar op te zien. Je mag hem zelf ook nog bekijken of je hem onherkenbaar genoeg vindt.
Maar goed, zoals ik al zei is een foto voor mij een stap te ver, ik voel me daar echt niet goed bij.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

bebe

Citaat van: Jovi_Hobbes op december 29, 2007, 02:20:09 PM
De foto wordt inderdaad anoniem, dus als het goed is ben je er niet of nauwelijks herkenbaar op te zien. Je mag hem zelf ook nog bekijken of je hem onherkenbaar genoeg vindt.
Maar goed, zoals ik al zei is een foto voor mij een stap te ver, ik voel me daar echt niet goed bij.


nou als de foto idd zo goed als anoniem is wil ik wel meewerken ,dan heb ik er geen moeite mee
jovi jij moet het gewoon dan idd niet doen, als het gevoel niet goed is ,niet doen!

Ereinion

Inderdaad.

Ik heb ook niet zo veel zin om helemaal naar Amsterdam te komen. Moet ik weer voor zoiets naar de andere kant van het land.  :-X
Hé, als het op dezelfde dag is, Bebe, misschien kunnen we dan samen nog wat gaan doen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.