Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

LINDA.!

Gestart door lindamagazine, december 13, 2007, 02:00:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bebe

ze heeft mij gisteren gemaild, en ik heb haar gebeld gisteravond.
Ze gaat het intervieuw telefonisch doen, dinsdagavond belt ze me!
spannend! ben heel benieuwd.
ik mag het ook vantevoren lezen,zodat er mocht het nodig zijn het kan worden
aangepast,heel netjes van ze niet?
i will keep you informed.

Jovi_Hobbes

Alvast heel veel succes Bebe!
Maar het blijft dus wel met foto?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

bebe

ze had het wel over een anonieme foto, maar verder hebben we het er niet over gehad,dat zal ik dinsdag
horen denk ik zo.
Ik snap het niet hoor,ik bedoel als de foto toch anoniem is kunnen ze net zo goed iemand van de straat plukken en
die er vermomd opzetten toch?heb je hetzelfde effect?maar goed ik zal het horen dinsdag schat ik in.
heeft verder niemand nog iets gehoord hier?

Jovi_Hobbes

Ik dacht eigenlijk hetzelfde over de foto, maar dat kunnen ze waarschijnlijk niet doen omdat het dan lezersbedrog is.
Ik heb verder niets meer gehoord.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

bebe

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 06, 2008, 02:23:57 PM
Ik dacht eigenlijk hetzelfde over de foto, maar dat kunnen ze waarschijnlijk niet doen omdat het dan lezersbedrog is.
Ik heb verder niets meer gehoord.
dat zal er misschien achter zitten,en misschien willen ze gewoon iemand echt in levende lijve ontmoeten,zodat ze zeker
weten dat ze de goeie hebben ofzo,ik weet het niet,maar goed we zien wel
vaag dat jij niks meer hebt gehoord zeg...........

Brummetje

#66

Bij mij gaat het niet door, mijn vriend wil het absoluut niet hebben. (Hij wil niet eens het artikel wat me toegestuurd word lezen, zodat ie mss van gedachten verandert.)
Waarom niet? Omdat hij vind dat je niet zo je seksleven in een blad zet. Ik kan 100 keer zeggen dat het anoniem is, en tal van anderen redenen, hij is wéér eens totaal niet voor rede vatbaar (dus gebeurd het ook niet).

Nou dan belt ie zelf maar lekker naar B. Ik doe het niet.

(Dat hij in het begin van onze relatie altijd tegen collega's riep, dingen als: "Het word weer een lekker weekendje.", of "Het was weer geweldig dit weekend." (als grapje, maar wel over de seks ja) en ik dat absoluut niet leuk vond/vind, is ie voor het gemak maar even vergeten.)


bebe

jeeee wat naar dat je vriend zo reageerd, en dat je zelf dit soort keuzes niet kan en mag maken............................
Zeker als je zoals is beloofd van tevoren het artikel mag lezen, dan kan je altijd nog ZELF beslissen of ze het wel of niet mogen
plaatsen lijkt me...........
ik hou jullie op de hoogte,vanavond ga ik het intervieuw dus doen.............

bebe

ben ik nu echt de enige met wie ze een intervieuw gaat doen?
scary................................. ???

Brummetje


Ik had het niet tegen m gezegd (dat het een verrassing zou zijn), maar gister had ie toch een gedeelte van het gesprek gehoord, en hij is niet gek, dan weet ie dat het daarvoor is.


Ienepien

Eigenlijk schaamt ie zich (denk ik) voor zichzelf. Hij is vooral bang, dat ZIJN sexleven op straat komt te liggen. En dat vindt geen enkele man leuk. Behalve als het gewoon supergoed is. Dus ik weet wel, waar de schoen wringt, en jij denk ik ook wel. :-\

Jovi_Hobbes

Tsja, maar om Brummetje nou te verbieden om mee te werken... Daar heeft hij het recht toch ook niet toe?
Naar voor je Brummetje  :knuffel: Jij kent je vriend het beste dus je kunt zelf het beste beslissen of je het wel of niet moet doen, maar ik vind het wel jammer voor jou.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Brummetje


Het "leuke" van mijn vriend is, dat als hij het ergens niet mee eens is, en ik zou het wel doen, dan gaat ie me "chanteren"; door boos te doen.

Tijdje geleden ook met een vriendin afgesproken om een weekendje weg te gaan, maar meneer vond dat niet leuk (wij zijn nog nooit samen op vakantie geweest), dus werd ie kwaad, zodat ik het weekendje af zou zeggen. Gevolg: boze vriendin, zo erg zelfs dat ze even geen contact wilde (=begint nu weer te komen).

Maar wacht maar, hij komt zichzelf wel een keer flink tegen, ooit! >:( >:( >:( Daar ben ik zeker van, en zal hem alleen maar uitlachen als ie dan klaagt over de pijn dat het hem doet. Hij is zó enorm onredelijk en héél erg egoïstisch. :banghead: Hij kan zich totaal niet inleven in mij, waarom ik dit zo graag zou willen. (En hij verwijt mij juist dat IK mij niet in hém kan inleven. :-\)


Ienepien

Ik vraag me af, waarom je nog een relatie met hem hebt.
Sorry, maar je bent wel erg negatief over hem.
Het lijkt mij ook wel een erg egoïstisch persoon.
Kan je ook iets van zijn leuke kanten vertellen? Die moet hij toch óók wel hebben? :-\

bebe

Citaat van: Ienepien op januari 08, 2008, 10:59:59 PM
Ik vraag me af, waarom je nog een relatie met hem hebt.
Sorry, maar je bent wel erg negatief over hem.
Het lijkt mij ook wel een erg egoïstisch persoon.
Kan je ook iets van zijn leuke kanten vertellen? Die moet hij toch óók wel hebben? :-\

je zegt precies wat ik denk..............