Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mijn allerbeste vriendje

Gestart door Knoddepropje, november 24, 2005, 11:44:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Knoddepropje

Ik wilde nog even iets aan jullie kwijt :D
Ik had in mijn middelbare schooltijd 1 hele goede vriend. We voelden elkaar altijd perfect aan, konden vreselijk lachen samen en als het nodig was ook huilen. Geweldig was dat. In de loop van de jaren zijn we elkaar uit het oog verloren, wat ik altijd heel erg heb gevonden. Ben de afgelopen jaren dan ook druk bezig geweest te bedenken waar hij toch zou kunnen zitten. Heb m zelfs op de tros vermist pagina gezet ;D
Ik heb m afgelopen woensdag gevonden!!!! Ook hij was helemaal blij, had t nooit verwacht natuurlijk, maar wel erg blij dus. t Klikte ook acuut weer, net of er geen 6 jaar tussen heeft gezeten. En.... nou komt ie zaterdag naar mij :D!!!!
Gaan we "even" 6 jaar inhalen ;D
Kijk er echt heel erg naar uit, en wilde dit dus even met jullie delen....
Bij deze dus :)

Ereinion

Leuk zeg, je houdt ons natuurlijk wel op de hoogte, toch?

Bij deze wens ik je zaterdag heel veel plezier!!!
Heb je hem eigenlijk via vermist gevonden?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

eh....Nee. Die hielpen niets...
Ik kwam een oude klasgenote tegen die zei dat ie nog steeds op zijn oude adres woonde. Had daar zo mijn twijfels bij maar toch, acuut een kaart gestuurd natuurlijk... Geen reactie dus.  Daar werd ik dan weer heel erg onrustig van. Haalde vanalles in mijn hoofd, dat ie me misschien niet meer wilde zienof zo. Dus na een week heb ik de telefoon gepakt en gewoon heel dapper t oude nr ook nog maar weer eens geprobeerd. Enne, Tadaa! Gevonden dus. Alleen had ie geen kaart gekregen, aangezien ik gelijk had en ze niet meer woonden waar hij vroeger woonde.
Hij gaat dus nog wel bij die mensen langs om zijn kaart op te eisen :schater:
Zou erg graag hun gezicht willen zien :D

Ereinion

Wow, wat een verhaal. Dapper hoor!  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Dat zei hij nou ook ;D
Oooh, dat je zomaar durfde te bèllen!!!!!! Zei hij dus ;D
Maar dank je wel voor het compliment :) Zat wel te bibberen als een schoothondje hoor, toen bleek dat ik dus t goede nr had....

Ereinion

Ik zou voor de tijd ook bibberen, bang dat ik het goede nummer niet heb...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

we hebben er gisteren al even over gepraat, maar ik wil je nog eens veel succes wensen met de ontmoeting. Hopelijk is alles zoals vroeger he

TBW


phate

wat cool. ik hoop dat het slaagt suc6 morgen

Knoddepropje

Dank jullie wel allemaal :-*
Ben erg zenuwachtig maar heb er ook heel erg veel zin in! Ik hou jullie ook op de hoogte hoor!

ChibiFirli

Tzal wel los lopen ^_^. Jullie waren vroeger beste vriendjes voor een reden ;).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje

Oh, ik denk ook wel dat t wel goed zal komen hoor, aan de telefoon was t ook binnen 10 minuten weer helemaal vertrouwd :D
Maar het blijft toch 6 jaar geleden...
Hoop trouwens dat t doorgaat met al die stomme sneeuw >:(

Jovi_Hobbes

Late reactie, maar ik duim voor je!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

Nou, hij is geweest hoor! Ondanks de sneeuw.
T Was ontzettend gezellig, heb er gewoon een droge keel van het praten van gekregen ;D
Alleen tijd tekort hè? De laatste bus gaat hier al om 9 uur :( Dat krijg je als je in zo'n gat woont...
Maar ja, we gaan elkaar gauw weer eens zien, dus die 6 jaar halen we echt wel weer in :D
Ontzettend bedankt voor jullie steun en lieve reacties :-*

TBW