Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mijn allerbeste vriendje

Gestart door Knoddepropje, november 24, 2005, 11:44:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Fijn dat het zo goed is gelopen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Geweldig voelt dat he, als je toch die telefoon pakt en het loopt helemaal goed af  ;D.
Wanneer komt 'ie weer?

Knoddepropje

Dat moeten we nog even kijken....
Hij heeft het vaak druk in het weekend terwijl ik dan messtal wel ergens een gaatje over heb.... Maar dat komt best wel goed denk ik :D

Knoddepropje

t Komt toch niet goed....... :'(
Hij wil toch maar geen contact meer onderhouden...... :78:  :78:  :78:  :78:

myra

 ??? hoe komt dat? heeft hij dat zo geformuleerd, dat hij niet WILT of is het meer dat hij het te druk heeft en gewoon zich weinig kan vrijmaken?

ik vind het wel erg voor je :78:

Ereinion

 :'( He, wat rot voor je. Wat onverwachts.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Nee, niet omdat ie t te druk heeft, maar omdat de vriendschap niet meegegroeid is met hem zegt ie. Lijkt me niet zo vreemd na 6 jaar toch ??? Dan moet je dat toch eerst een kans geven lijkt mij ??? En iedere x dat we telefoneerden of toen hij hier was leek het nou juist helemaal niet daar op.......Vind het ook heel vreemd en idd: totaal onverwachts :banghead:
Maar ja, niks aan te doen helaas, stalking heeft ook weinig positieve effecten ben ik bang ;D
Maar ben er wel erg verdrietig van ja :'(
Dank jullie voor t medeleven :)

ChibiFirli

"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW


Jovi_Hobbes

Dat is echt rot voor je. Veel sterkte hoor!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

#26
Ik snap echt niet wat mensen bezielt om een goede vriendschap op te geven. Dat is nu echt iets waar ik met mijn hoofd niet bijkan :( Het lijkt alsof uit het oog, uit het hart echt wel een algemeen geldend principe is. Ik vind het zo vreemd want wat is er nu mooier dan een vriendschap terug op te bouwen of te onderhouden?

Knoddepropje

Ik weet het niet..... :(
Blijkbaar is het te veel moeite om er een ietsiepietsie energie in te steken helaas.... :'(
Maar ben wel erg blij met al jullie lieve reacties, dat maakt t een klein beetje goed wel :)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Waar kwam dat nou weer vandaan? En nog wel zonder (goede) reden  >:(.