Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

moet het even kwijt

Gestart door bebe, december 28, 2007, 05:51:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bebe

ik moet toch even wat kwijt hoor, ik blijf ermee in mijn maag zitten dat ik zoiets naar mijn hoofd heb gekregen!
waar gaat het om, ik had(jaja lees HAD) een hele goeie vriend al zeker 10 jaar,we waren een soort soulmates
maar in het begin wist ik zelf nog geeneens hoe ik in elkaar stak,laat staan hij,nou ja een hij........hij heeft geslachtsverandering
ondergaan, waarin ik hem altijd volledig heb gesteund!Ik had en heb nog steeds heel veel respect voor hem dat hij dit
al op jonge leeftijd.(hij was 18 toen ie eraan begon) heeft weten te bewerkstelligen,en altijd vol overtuiging zijn gevoelens
heeft kunnen duidelijk maken hierover.
Maar goed dit even in het achterhoofd houdende, hij kreeg op een geven moment een relatie met mijn beste vriendin, dus mijn
beste vriend en beste vriendin kregen iets samen, op zich prima ik was blij voor hun beide,alleen ik was natuurlijk teveel!
Ik werd gewoon aan de kant geschoven,natuurlijk ik begrijp best dat ze in het begin zo verliefd waren dat er niemand bij kon komen
maar ik kreeg op een geven moment van haar kant uit het verwijt dat ik hem zou willen afpakken van haar!
Hallo zeg, hij was altijd degene geweest die stapelknetterverliefd op mij was,en niet andersom!
Maar goed ik probeerde dus te knokken voor onze vriendschap(met name dus tussen hem en mij,tussen haar en mij kwam het niet meer
goed....) maar de laatste mail die ik kreeg van  hem ,stond vol met verwijten dat toen ik het niet voor elkaar kreeg hun uit elkaar
te drijven ik het toen maar over een andere boeg gooiede,ik ZOU aseksueel zijn!!!
Gloeiendegloeiende godverde godver,sorry moest er even uit!
Ik die hem altijd gesteund heb in zijn moeilijkste periode uit het leven, en hem in vertrouwen nam toen ik zelf eenmaal
wist hoe IK in elkaar zat krijg dit naar mijn hoofd geslingerd! zo van jaja nou ben je in ene aseksueel en dat is dan een excuus ofzo
Ik heb nog 1 mail hieraan gewijd en alleen maar gemeld dat ik hun relatie altijd aanvaard heb,maar dat ik geknokt heb voor onze
vrienschap niet voor een relatie tussen hem en mij...................en zo eindigd dus dit verhaal
2 goede vrienden kwijt, alhoewel als ikd it verhaal zo eens laat passeren ik eigenlijk misschien beter af ben zonder ze, als "vrienden'
je zo niet serieus kunnen nemen...............
maar goed ik moest het even kwijt dus, dit is allemaal inmiddels al weer dik 2 jaar terug dat dit gebeurde,maar soms als ik eraan terug
denk dat word ik weer kwaad hierover!

petra1963

Wat erg zeg ! Wat shit voor je ! Stank voor dank... :banghead:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

En je hebt met beiden geen contact meer? :-\

Ereinion

Ik kan me voorstellen dat je hier nog steeds boos over wordt.  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Ik kan je gevoelens heel goed begrijpen, Bebe. Het is echt heel grof van hen om je zo'n verwijten te maken, vooral omdat je er altijd voor hen geweest ben. En ik vind het heel laag om je op je aseksueel zijn nog eens aan te pakken  :banghead: Zulke mensen zijn idd in de verste verte geen vrienden!

Sterkte!  :knuffel:

Jovi_Hobbes

Maar je hebt ze wel altijd als vrienden gezien en dan doet het echt pijn als er zoiets gebeurd. Het is echt verschrikkelijk jammer en dat alles ook nog om een misverstand.  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Tja, ik vraag me eigenlijk af of het wel een misverstand was.. Het verhaal voelt anders aan...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

bebe

Citaat van: peter1963 op december 29, 2007, 05:06:42 PM
Tja, ik vraag me eigenlijk af of het wel een misverstand was.. Het verhaal voelt anders aan...

je slaat de spijker op zijn kop peter!
dit was een heel goed excuus om van mij af te komen heb ik het idee......
ik had hem ook gevraagd het haar niet te vertellen omdat ik al op  mijn klompen aanvoelde dat
ik dan weer welkom zou zijn,aangezien de dreiging weg was zeg maar, maar natuuuuurlijk moest het verteld
worden aan haar,en ja hoor verdomd zeg ik werd spontaan uitgenodigd bij ze thuis voor een etentje
ik dacht het dus ff niet he! die vlieger ging voor mij echt niet op,en dat snapte ze geeneens!
sinds die tijd is het over en uit,en nee ik heb geen contact meer met ze, wel zo rustig moet ik zeggen,maar
soms vliegt het me aan, na zo;n tijd,ongelofelijk.............
god zij dank ben ik er hierdoor ook achter gekomen dat ik eigenlijk meer vrienden om me heen had dan ik
dacht, ik was altijd zo op die 2 gefocused dat ik geen idee had hoeveel lieve andere mensen ik nog
om  mij heen had, dat is het positieve wat ik eruit heb gehaald!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

bebe

dank je wel!
dat heeft een mens soms nodig!
:handschudden: :knuffel:

Ereinion

da's waar. Een knuffel zegt soms meer dan duizend woorden.  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

bebe