Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

2007

Gestart door Jovi_Hobbes, januari 02, 2008, 05:07:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Ik heb voor de lol de statistieken van 2007 opgemaakt.
Wisten jullie dat we in 2007...
... 412 nieuwe onderwerpen zijn begonnen
...30.929 berichtjes hebben gepost
...277 nieuwe leden hebben gekregen

Tijd voor een feestje dus:
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

(voelt iemand zich geroepen om na te tellen hoeveel stukjes  :cake: we in 2oo7 hebben uitgedeeld?  ;) )
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

277 nieuwe leden?  :klap: :klap: :klap:

Dan zijn we toch niet voor niks bezig. ::)

Eva1971

En hoe gaat het in 2014 met het aantal komende en gaande leden?
Lieve groeten van Eva1971

Dutchamoeba

Daar ben ik ook heel benieuwd naar!

AceVentura

Over heel 2014 kan je nu uiteraard nog niets zeggen :) Voor 2013 kom ik tot de volgende cijfers:
- Er zijn 336 topics gestart
- Er zijn 5483 berichten geplaatst
- Er zijn 298 leden bij gekomen
- We waren op 18 mei met z'n 136'en tegelijk online, wat de piek was voor het hele jaar.

Dit klopt wel met m'n gevoel dat 2013 forumtechnisch wat rustiger was  ::)

Wie statistieken leuk vind kan hier uitgebreidere informatie terug vinden: http://asexuality.org/du/index.php?action=stats
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Even gekeken, het duizelt me van de getallen maar wat me opviel is dat de man-vrouw verhouding 2:1 is.
Gevoelsmatig zou ik zeggen, dat er meer vrouwen dan mannen op dit forum zijn.
Maar ja, harde wetenschap...  ;)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba

Tja, uit de ene statistiek 'blijkt' dat er meer aseksuele mannen zijn, en uit de ander juist dat er meer aseksuele vrouwen zijn. Ik denk dat er in werkelijkheid weinig verschil zit tussen het aantal aseksuele mannen en het aantal aseksuele vrouwen.

AceVentura

Let wel op dat die statistieken van het forum over alle leden gaan die ooit geregistreerd hebben. Het aantal actieve leden ligt een stuk lager, en daar zal die verhouding misschien ook heel anders liggen
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

mischa1

Wat ik mij ook afvraagJovi, is hoeveel stukjes taart er al uitgedeeld zijn hier op het forum.   :P (mag ook in 1 jaar zijn)

AceVentura

Het was even knutselen, maar in 2013 hebben we totaal 23028 stukken cake weggegeven, wat neer komt gemiddeld 4.2 stukjes per bericht. Daarbij was  :cake: de meest populaire met 93%.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

 :cake: Ik  :cake: word  :cake: een  :cake: beetje  :cake: misselijk  ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jovi_Hobbes

Wauw, wat een statistieken!

De man-vrouw verhouding is er ook nog eens van afhankelijk of mensen die gegevens wel invullen bij het aanmelden. Dus eigenlijk zijn die gegevens zo onbetrouwbaar dat je er niets mee kunt. Bizar genoeg is de verhouding man-vrouw al minstens 5 jaar hetzelfde gebleven...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Eva1971

Het is bijna weer 18 mei. Zijn we dan weer  :knuffel:    Met  136.  :grouphug:  :klap:    personen  :schater: online ?? Ben benieuwd!  :wave:
Lieve groeten van Eva1971