Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

40 Dagen Zonder Seks

Gestart door Stev, januari 03, 2008, 04:56:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Heeft iemand hier al over gehoord? Vanaf 8 januari elke dinsdag om 20.30 uur op Nederland 3. Ik weet nog niet of ik ga kijken, ik houd niet van dat soort programma's maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze het onderwerp seks hierin gaan behandelen....

http://www.eo.nl/programma/40dagenzonderseks/2007-2008/page/-/home.esp


Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Hmm, ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Dat het om de eo gaat en niet een commerciele omroep maakt echter veel goed.

Ik had er nog niet van gehoord, trouwens.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ere


Ienepien

Ik heb het gezien, en ik denk, dat jongeren dan wel eens gaan nadenken. Maar volgens mij gaat het ze niet allemaal lukken.
En misschien komt het aspect asexueel zijn nog wel ter sprake.

Ik heb ook de test gedaan, en ik scoorde een 6. Een fijnproever, maar heel erg trouw.

Stev

Citaat van: Ere op januari 03, 2008, 05:25:57 PM
40 dagen maar?
Amateurs ;D

:rollol:

"Durf jij de uitdaging om 40 dagen geen seks te hebben aan te gaan?"
65% zegt: Ja, dat lukt mij wel  :klap:

Tja, ik heb al eerder geopperd voor de theorie dat het slechts om een minderheid gaat die de meerderheid vervolgens "terroriseert" om ons voor te houden dat het leven zonder seks niet bestaat...
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

...of het percentage Aven-leden is groot na jouw postje!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik had er toevallig van de week iets over gelezen. Op zich wel een goed "experiment", maar of het echt invloed op mensen gaat hebben weet ik niet.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Ik denk, dat vooral de mannen het lastig zullen krijgen. Want je mag ook niet masturberen in die tijd. En dan zal het dus tussen de lakens terecht komen. (Of ze doen het stiekum toch) :-\

Jovi_Hobbes

Vraag ik me opeens af hoe ze dat dan allemaal gaan controleren. Krijgen ze 24 uur per dag een camera achter zich aan? In dat geval zullen ze ook niet zo gauw iemand vinden die met hun wil, want dan kom je meteen op tv  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Haha. Ja, dat ook nog eens. ;D

Maar in dat voorstukje was er een meisje, die haar vriend opbelde, die alleen maar wilde neuken, en omdat zij zei, dat haar 40 dagen al ingegaan waren, dat hij dan maar een ander meisje zou bellen.
Wat een kloozak is dat. Die heeft niet echt begrepen waar het om draait in het leven. >:(

Jovi_Hobbes

 :o
Meteen dumpen, zo'n loser!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Veertig dagen zonder sex ? Wat is daar moeilijk aan ?  En ik ga niet naar het programma kijken. Ik heb er geen trek in.

Wat het masturberen betreft: ja, dat kan voor mannen moeilijk zijn. Maar helemaal eerlijk is dat niet. Want als je het niet zelf doet, doet je lichaam het bijv 's nachts wel met jou. Omdat je lichaam doorgaat spermacellen te produceren, en die moeten ergens naar toe...

En wat dat meisje en haar vriend betreft: sappig is het zeker. Maar waarom gaat zo'n meisje tot dusver door met zo'n vriend ? Hij was ook voor dat stukje op de tv vast niet zo aardig voor haar..

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Peter, een heel intieme vraag.
Dus zelfs als je niet sexueel actief bent, gaat de sperma-produktie door?
Is het niet zo, dat het op een gegeven moment opdroogd ofzo?
Hier noemen we oudere mannen, die nooit een vrouw hebben gehad een droogkloot. Kan dat, of trekken die ook? :-\