Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

40 Dagen Zonder Seks

Gestart door Stev, januari 03, 2008, 04:56:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jojo83

Je bent wel de eerste die de "hints"doorheeft  ;D

Ienepien


Mannetje


petra1963

Ik had niets door...  ::) zag zelfs niet dat er 'hints' waren..  ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

3 lettergrepen, de eerste klinkt als............. :P

Mannetje

#65
Ah, een spelletje, daar ben ik dol op.  ;D
Nou, Ienepien, laten we dat spel maar gaan spel spelen. Hints! Je kan winnen lekkere  :cake:.
3 lettergrepen zeg je Ienepien? ok.... even denken....

Voor de liefhebbers die tijd over hebben: de vraag is wat waren de 3 hints?
De laatste hint krijgen jullie kado en zat in dit topic.
En... PM telt niet mee.


Ienepien

 :rollol: ...dacht je nou écht, dat er iemand tijd over heeft?  :rollol:
Maar wie weet, ik ben wel gek op taart, dus misschien ga ik wel zoeken................. ;D

Mannetje

Om een beetje in het onderwerp te blijven, je hebt 40 dagen de tijd. En..zonder sex  :schater:


Ienepien

Oeps, dan haak ik maar af...........  ;)

jojo83


Mannetje

Een paar afleveringen nu gezien van 40 dagen zonder sex, en iedere keer hetzelfde scenario.
Jongen of meisje vrij losbandig qua sex, om vervolgens op één of andere manier zichzelf te vinden, en om vervolgens met die losbandigheid te stoppen.

Ienepien

Ik vind het een geweldig programma. Degene, die de hoofdpersoon is, verandert, en degenen in zijn/haar omgeving gaan ook nadenken.
En degenen die er naar kijken, en blíjven kijken, hebben er dus ook interesse in, en zullen gaan nadenken en het op hun zelf betrekken.
Al met al een goed programma, dus. :klap:

jojo83

Ik heb het nu ook een aantal keer gezien. Ik vind het op zich wel een erg goed programma, maar het komt wel steeds op hetzelfde neer. Niet iets ome lke week te kijken, maar voor degene die meedoen volgens mij wel een belangrijke, leerzame ervaring!

pinky

Interessant. Ik ga ook meer eens een kijkje wagen!

petra1963

Ik herb het nog nooit gezien, moet ik bekennen..  ::) Iets voor een wat jongere generatie ? Of past het gewoon niet zo bij mij ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)