Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

op vakantie gaan alleen,of met anderen?

Gestart door bebe, januari 15, 2008, 05:43:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bebe

ik vroeg mij even af hoe de singles onder ons het doen met vakanties.
Ik ga regelmatig alleen op vakantie, en krijg dan zo vaak de opmerking jeeeeetje wat knap dat je dat alleen doet!
ja hallo zeg, ik  kan kiezen,of ik blijf thuis(alleen) en kom nergens of ik ga op vakantie(alleen) en kom nog eens ergens.
Hoe ervaren jullie dit?
Het stomme toeval is wel dat ik nu juist deze zomer 2x op vakantie ga met vriendinnen,(waarvan ik er 1 op vakantie
heb leren kennen 2 jaar terug) maar zoals vorig jaar ben ik alleen naar Canada geweest,helemaal top vond ik het.
(wel georganiseerd met een busreis,maar toch)

Sismo

Ik ben tot nu toe ook vaak met een groepsreis op vakantie geweest, soms ook met vrienden. Ik heb ook het motto: òf alleen weg òf nooit weg, nou dan weet ik het wel!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Rush`

Tot nu toe altijd met vrienden, maar misschien in de toekomst wel ens alleen.
Maar alleen is maar zo alleen? Allthough als je met een busreisje ofzo weg gaat, ben je ook weer niet helemaal alleen natuurlijk.
The circle is through the looking glass

Ereinion

Ik vind vakantie met mijn vriend heerlijk, maar alleen is ook geweldig. Dan maak je hele andere dingen mee. Of weg met iemand anders die ik ken, een vriend of mijn broer. Het is een beetje hoe het uitkomt, maar als ik geen relatie had, zou ik zeker wel weg gaan (ook weggaan)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Een vriend van mij is ook al verschillende keren alleen weggegaan. Ik vind het knap als je dat kan, ik moet er niet aan beginnen want ik zou het echt niet kunnen. Maar als je het kan en je kan er van genieten, waarom niet dan? Doen! :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

bebe

Citaat van: Rsh` op januari 15, 2008, 07:55:59 PM
Tot nu toe altijd met vrienden, maar misschien in de toekomst wel ens alleen.
Maar alleen is maar zo alleen? Allthough als je met een busreisje ofzo weg gaat, ben je ook weer niet helemaal alleen natuurlijk.

valt wel mee hoor alleen is maar alleen, maar ik ga dan ook altijd wel met georganiseerde reizen mee, waarbij ik het nog nooit heb gehad dat ik geen aansluiting had.Ik heb zelfs van de reis 2 jaar terug naar Engeland 3 hele leuke vriendinnen overgehouden, ondanks dat deze dames een stuk ouder zijn,ga ik dus toch met 1 van hen dit jaar weer op vakantie naar Engeland,geweldig!
Maar aan de andere kant als het wel zo zou zijn ,ik trek mijn plan wel hoor, ik vind het heerlijk om ook een dag dan alleen op pad te gaan,geen probleem.
Ik ging voor het eerst met een georganiseerde reis mee toen ik 23 was,naar america,dat beviel me zo goed,dat er vele landen zijn gevolgd,maar engeland blijft "MIJN"land zeg maar(alhoewel Canada komt op een hele goeie 2e,maar ja dat is dan ook eigenlijk een stuk engeland he?haha)

Ienepien

Lijkt me ook heel leuk, een georganiseerde reis. Dan kom je tenminste op alle plekjes, die de moeite waard zijn.
Echt in je eentje kom je daar niet zomaar, denk ik, en is ook heel saai, denk ik.
Of je moet er van houden om in je eentje te trekken, dan is het wel weer leuk. Je ontmoet dan toch ook wel leuke mensen, en je bent "gedwongen" om af en toe aansluiting te maken met anderen. Je wilt toch ook je ervaringen delen met iemand? :-\

Sismo

Ik heb ook vrienden overgehouden van georganiseerde reizen die ik gemaakt heb. Eén van die vrienden heeft nu zelfs een relatie met met beste vriendinnetje!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

 :klap:

Dat is heel mooi. Waar dat al niet toe kan leiden, zie je maar weer.
Dus Sismo, waar ga jij dit jaar heen? :-\

Sismo

Ehh...naar jou toch? Dit jaar geen geld voor een dure reis! (school, weetjewel...)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Wanneer kom je? Zal ik strandweer regelen?

Sismo

IK weet nog niet zeker wanneer ik vakantie heb, mijn rooster is nog niet klaar. Maar mag ik echt komen? Lijkt me wel gaaf!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Tuurlijk. Groot genoeg. Bedden zat. Maar wil je dan m'n huisje huren? Of alleen maar om een knuffel komen? :-\

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

O jee, dan moet ik even kijken, wanneer het nog vrij is.
Ik dacht de eerste 2 weken van juli, en de laatste week van augustus, en heel september.
Wanneer kan je? Of wanneer denk je te kunnen?