Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

onderzoek-oproep in de spits

Gestart door Ereinion, januari 17, 2008, 06:50:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Het schiet niet heel hard op, maar er zit vooruitgang in.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

De aanhouder wint!
En het is natuurlijk erg fijn dat je wel elke keer vriendelijke en positieve reacties krijgt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ik heb deze morgen een telefoontje gekregen. Ik krijg medicijnen, het zijn al bestaande medicijnen waar ze nu van ontdekt hebben dat die iets aan het libido kunnen doen, het zijn dus geen hormonen. Ik moet een uitstrijkje laten nemen, bloed laten trekken en mijn hart laten controleren. Daarna moet ik alle dagen een elektronisch dagboek bijhouden. Na een maand worden mijn medicijnen dan aangepast. Ik krijg dan ofwel meer medicijnen als het wel helpt maar nog niet genoeg ofwel minder als het al helpt maar wat minder ook zou helpen. Ik heb nu vrijdag mijn eerste afspraak... spannend :)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Rush`

Zonnekindje  :wave: :knuffel:
Je bent in deze de trots van het AVEN, hou je ons op de hoogte?!
The circle is through the looking glass

Zonnekind

 :-[ Dank u.

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Zonnekind

Ik ben zo zenuwachtig voor morgen!! :-X
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

Veel succes ermee Zonnekind, Hopelijk levert het onderzoek iets op!

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Ik ben terug. Ik heb vandaag de hele uitleg gekregen en heb moeten tekenen dat ik met het onderzoek meedoe. Ik moet de 19e terug gaan, dan gaan ze het uitstrijkje nemen, bloed trekken, hart nakijken, en dan is het enkele uren de ene vragenlijst na de andere invullen. Het zou allemaal samen ongeveer 3u duren :o Ik moet dan na volgende keer 4 weken lang een elektronisch dagboek invullen. Daar worden altijd 5 vragen op gesteld (heb je seksuele zin gehad, heb je seks gehad, ben je orgastisch geweest,...) Na 4 weken ga ik terug, dan bekijken ze het dagboek en vanaf dan krijg ik de medicatie. Ik krijg ofwel de eerste 4 weken een lichte dosis en daarna een dubbele dosis ofwel krijg ik altijd dezelfde lichte dosis ofwel krijg ik een placebo. Zowel ik als die dokter weten niet wat ik krijg. Moest ik nu slecht reageren, kan de dokter wel onmiddellijk navragen wat ik juist krijg. Het feit dat ze dat niet zeggen, noch tegen mij, noch tegen de dokter, is om het onderzoek niet te beïnvloeden. Dit gebeurt gedurende 24 weken. Na die behandeling is er een opvolgperiode van 4 weken. In die periode neem ik niets meer van medicatie. OF Ik kan ook na de behandeling zeggen dat ik wil meedoen met de vervolgstudie. Dan krijg ik sowieso medicatie, of ik nu daarvoor een placebo kreeg of niet. Op dat moment gaan ze heel persoonlijk kijken of ze de dosis bij mij moeten verhogen of verlagen. Ik krijg ook elke keer 50 euro per bezoekje. Ik denk dat ik alles gezegd heb... Als er nog vragen zijn, laat maar komen! Ze hebben trouwens nog altijd mensen nodig dus zijn er nog kandidaten? Ah ja, het onderzoek wordt in heel Europa gevoerd, het is echt wel wetenschappelijk voor diegene die er aan twijfelen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Klinkt goed allemaal!
Spannend hoor, wat er uit komt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Wat bedoel je met een electronisch dagboek? Gewoon op internet, of zitten er electroden aan je lijf?

Jovi_Hobbes

Het is inderdaad een zeer gedegen onderzoek en je bent er ook wel even mee bezig zo te zien. Ik hoop dat je er echt iets aan gaat hebben  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Citaat van: Ienepien op februari 08, 2008, 05:55:50 PM
Wat bedoel je met een electronisch dagboek? Gewoon op internet, of zitten er electroden aan je lijf?

Ik krijg een klein toestelletje, een mini computertje, dat is mijn elektronisch dagboek.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.