Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bende nozems...

Gestart door TBW, november 25, 2005, 06:47:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TBW

Wie hogere studies heeft gedaan, (h)erkent dit misschien:

99% van de mensen die universiteit of hogeschool doen (et alia voor Nederland) horen daar niet thuis

Mijn God, en dan te weten dat de primaire en secundaire sectoren in het Niet verdwijnen...

Ereinion

Gewoon links laten liggen, ze komen er vanzelf achter.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Citaat van: Ereinion op november 25, 2005, 06:53:09 PM
Gewoon links laten liggen, ze komen er vanzelf achter.

Zoals die één die zich, bij de bespreking van de bombardementen van Londen tijdens WOII, afvroeg waarom de Engelsen hun stad niet groen hadden geschilderd *met verbaasde blik*:

"Dan hadden de Duitsers die stad vanuit de lucht toch niet gezien??"

--

Ik zweer u, zwaaaar erover...

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op november 25, 2005, 06:56:46 PM

Zoals die één die zich, bij de bespreking van de bombardementen van Londen tijdens WOII, afvroeg waarom de Engelsen hun stad niet groen hadden geschilderd *met verbaasde blik*:

"Dan hadden de Duitsers die stad vanuit de lucht toch niet gezien??"

--

Ik zweer u, zwaaaar erover...
Dat was toch niet ernstig gemeend? >_>
Mij kan je echt niet wijsmaken dat iemand dat zegt en het ernstig meent >_>.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

 :o

Ik heb medelijden met je, dat soort opmerkingen kun je met geen mogelijkheid links laten liggen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Owwwwww jawel.

Echt, ik meen het.

En Antwerpen is nu niet van de slechtste universiteiten...

Sammy

Hmm.. een stad groen verven... mensen van universiteitsleeftijd...
=> Drugs?  :-X

TBW

Citaat van: Sammy op november 25, 2005, 08:39:06 PM
Hmm.. een stad groen verven... mensen van universiteitsleeftijd...
=> Drugs?  :-X

Repressieve Politie, iemand?

:D

Jovi_Hobbes

Citaat van: TheBlackWatch op november 25, 2005, 06:47:34 PM


99% van de mensen die universiteit of hogeschool doen (et alia voor Nederland) horen daar niet thuis



Herken ik helemaal. Helaas werken de universiteiten en hogescholen er ook gewoon aan mee door die mensen diploma's te geven, maar ja ze moeten wel anders krijgen ze minder subsidie.

Nee, sinds mijn studie heb ik totaal geen ontzag meer voor mensen met een titel  :geezer:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

TBW

Ik ook niet. Maar ja, het is de democratie!

En dan die professoren. Doen altijd zo alsof ze uniek zijn. Maar in Belgie alleen al zijn er 20 000! (die lesgeven, dus er zijn er véél meer).

Er zijn zelfs niet zoveel slagers.

PS nu moet ik wel zeggen chapeau want vele van die professoren zijn écht wel vooruitziend en onderlegd; alleen hun "air" bevalt me niet zo.

Willem

Weer niet met SPEK schieten, hé ! (Dat is voorbehouden aan de slagers)
De vlaamse universiteiten hadden in 2006 allemaal samen 2513 man/vrouw accademisch personeel (VLIR jaarstatistieken), dus de 'profs' vanaf de graad van docent tot en met de graad van buitengewoon hoogleraar. Wallonie-Brussel zit daar klassiek ongeveer 4/6 onder, dan komt daar nog geschat 1675 bij = 4188... voor Belgie.. Dat getal is dus niet juist omdat ik het Waalse moest schatten, maar kom, dat is geen 20000 he..

En als je met spek schiet, graag biologisch en in deze richting, kan ik nog een eitje op bakken !  :)  :)
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op november 26, 2005, 04:32:10 PM

Herken ik helemaal. Helaas werken de universiteiten en hogescholen er ook gewoon aan mee door die mensen diploma's te geven, maar ja ze moeten wel anders krijgen ze minder subsidie.


Mee eens, ik vind het absurd. En het niveau van het onderwijs blijft maar dalen.. :geezer:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Rush`

Citaat van: Sammy op november 25, 2005, 08:39:06 PM
Hmm.. een stad groen verven... mensen van universiteitsleeftijd...
=> Drugs?  :-X

Ik gok zo dat er op universiteiten meer drugs wordt gebruikt dan op MBO's.
Dat komt de kennisvergaring en daarmee de onderwijs kwaliteit niet ten goede natuurlijk, ik heb een tijdje op een advocatenkantoor gewerkt, daar kan je gewoon zien wie er aan de speed zijn.
Die werken 24/7, zitten met de wallen van Wim Kok aan tafel en zeggen dat ze niet moe zijn terwijl ze wel allemaal Mr. of Drs. voor hun naam hebben.

Ik moet wel lachen dat ik uitgerekend nu dit topic lees, ik zat van het weekend te praten met een vriend van me die op de UVA rechten studeert, hij vertelt ook vrolijk dat hij bij mensen in de klas zit die uitspraken doen als: 'Discrimineren mag!, Ik heb de grondwet er op nageslagen en er zitten dusdanige gaten/fouten in dat ik mag discrimineren!'
(Dat soort mensen mag je wat mij betreft opknopen aan de euromast).

Overigens merk ik altijd wel in de eerste 2 zinnen van een gesprekspartner wat zijn/haar opleidingsniveau is.
Academisch opgeleide mensen hebben toch altijd wel de neiging om hun stempel op een ietwat driftige manier op een gesprek te drukken.
The circle is through the looking glass

petra1963

Mij maakt het niet uit of iemand drugs gebruikt, wanneer hij anderen maar niet tot last is. Prive, of meer in het algemeen, via criminaliteit of zo. Het is altijd iemands prive hobby, waar andere mensen niets mee te maken hebben en niets van hoeven te merken, denk ik zelf.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Rush`

Jah dat klopt, drugsgebruik is een prive kwestie, het wordt wat anders anders als mensen bijv. in jouw treincoupe een joint opsteken.
Dat gebeurt me echt altijd als ik eens met de trein ga (flevolijn hè).

Maarreh, we dwalen af  :flic:
The circle is through the looking glass