Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Die is echt indrukwekkend.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Dat zeker ook  ;D ijscool
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik moest stiekum een beetje huilen toen het jonkie dood was gegaan.....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Dat was ook zielig. Als je die film hebt gezien krijg je echt diep respect voor pinguïns, hoe lachwekkend ze af en toe ook mogen zijn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik heb'm een paar jaar geleden gezien, op de tv. Hij was mooi.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

ik heb m op dvd...idd een geweldige film...

Dutchamoeba

De commentaarstem is toch van Urbanus? Past best goed, moet ik zeggen...

Jovi_Hobbes

In de Nederlandstalige versie wel. Het origineel is Frans
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

ja de Vlaamse versie is van Urbanus... ik weet niet of er ook een Nederlands (Noord-Nederlands) ingesproken versie bestaat? Meestal luister ik naar zo'n docu's in de originele taal,  maar de versie van Urbanus is ook best leuk...

zegt hij daar zo tegen die pinguins die naar de camera kijken ' onnozel kieken' :D

Ereinion

Ik denk er ineens aan dat ik nog een foto voor je heb gemaakt in Blijdorp.

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra


Jovi_Hobbes

Citaat van: myra op januari 06, 2011, 02:32:23 PM
ja de Vlaamse versie is van Urbanus... ik weet niet of er ook een Nederlands (Noord-Nederlands) ingesproken versie bestaat?

Nee, voor Nederland is ook gewoon de Urbanus-versie aangehouden. Het zou ook wat onzinnig zijn om een nieuwe versie te maken, hij spreekt niet met een zwaar accent ofzo. Dat gezegd hebbende: op tv vindt men het blijkbaar wel altijd nodig om Vlamingen (op de Nederlandse tv) en Nederlanders (op de Belgische tv) te ondertitelen. Het is wel een grappig verschijnsel, maar in mijn ogen vaak onnodig.

@Ereinion: is de foto van de aseksuele pinguïn met het paarse bandje nog gelukt?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Wel sympathiek dat ze die versie behouden hebben... nee echt dialect spreekt hij niet, hij heeft gewoon een heel eigen spreekstijl :)

Vaak maken ze tegenwoordig voor vertalingen van animatiefilms, zoals Ice Age bv : zowel een Nederlandse als een Vlaamse versie. En ik kijk dan altijd naar de Engelse :)

pinky

Haha, ja ik ook! Die is toch net iets beter! Ergens gaat er in de vertaling toch iets verloren!

Trouwens, heb vannacht nog gedroomd over aseksuele pinquins met paarse bandjes om....  :-\