Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mannetje

Een diepgaande vriendschap of een asexuele latrelatie. Daar zit denk ik eigenlijk weinig ruimte tussen. Dus waarom niet!
Alleen dan moet er wel iemand zijn waarmee je zo'n diepgaande vriendschap kan delen. De meeste mannen zijn namelijk ook niet diepgaand.

myra

Citaat van: Mannetje op oktober 25, 2009, 09:01:36 AM
De meeste mannen zijn namelijk ook niet diepgaand.

De meeste vrouwen (volgens mijn ervaring) ook niet echt... Mijn leven is een queeste naar diepgaande personen  ;D

jojo83

Vanwege mijn eigen gezondheid ben ik een tijdje niet op het forum geweest, dus ik heb ook een boel berichtjes gemist. Maar ik less hier dat er veel gebeurd is Myra....Daarom bij deze alsnog een dikke  :knuffel: Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat!

Het gevoel van alleen te willen zijn herken ik. Ik heb hier ook veel behoefte aan en kan me samen wonen ook erg slecht voorstellen. In mijn vorige relatie benauwde het te veel bij elkaar zijn mij ook. Een paar dagen/ nachten samen prima, maar voor altijd????? Ik weet niet of ik dat wel kan. Dan moet ik wel heel veel ruimte van iemand krijgen.
Een aseksuele LAT relatie lijkt mij dan ook ideaal. Maar ja, hoe vind je die? Best lastig!

myra

Dank je, Jojo...

Ik had een vrij eenzaam weekend...Altijd alleen zijn is dan ook weer niks voor mij...Het doet me wel pijn dat er niemand me echt graag kan zien om wie ik ben.

petra1963

Wat naar voor je, Myra.. Ik zou wel een keer langs willen komen, maar woon te ver weg !  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

dank je Peter, dat is erg lief! :knuffel:

pinky

Of anders kan Myra misschien wel jouw kant opkomen Peter? ;) Niet dat ik me ergens mee wil bemoeien ofzo hoor...  :ange:

Ienepien

Zie ik hier een relatiebureau met malafide praktijken? ;D

jojo83


solo

Citaat van: Ienepien op oktober 27, 2009, 10:56:32 PM
Zie ik hier een relatiebureau met malafide praktijken? ;D
ik niet vind het een leuk idee
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

pinky

Een relatiebureau? Ga weg zeg! Hoewel, misschien best leuk, maar ik doe liever andere dingen. Ik zag hier gewoon een simpele oplossing voor een klein probleempje. Aan hen om er iets mee te doen of me uit te lachen en het weg te wuiven! Ach, ik flap er soms gewoon wat dingen uit die anderen eventueel zouden kunnen gebruiken... Dat heet een dramatherapeut in hart en nieren... ;)

petra1963

Citaat van: Ienepien op oktober 27, 2009, 10:56:32 PM
Zie ik hier een relatiebureau met malafide praktijken? ;D

Malafide praktijken ? Het lijkt soms wel de maffia, ja !  ;D

@ Pinky: ja, een flapuit ben je wel, ja ! Maar ik vind het leuk...  :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Gelukkig maar. En als je het eens niet leuk vind, dan geef ook maar een gil! Dan zal ik mijn best doen de schade te beperken.

Jovi_Hobbes

Citaat van: myra op oktober 25, 2009, 05:24:12 PM
Ik had een vrij eenzaam weekend...Altijd alleen zijn is dan ook weer niks voor mij...Het doet me wel pijn dat er niemand me echt graag kan zien om wie ik ben.

:knuffel:
Ze weten gewoon niet wat ze missen...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky