Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Gezocht: Rolletje behang, hoeft niet groot te zijn. Graag met ultra sterke lijm...

Ienepien


myra

morgen met nieuwe moed terug aan het werk (na een weekje vakantie)... zucht... :geezer:

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Ik ben nogal veel aan piekeren de laatste tijd (zie hoger) doe mijn werk precies niet meer zo graag. Ik hoop dat het gewoon nog de winterdip is... ::),

Ereinion

dat is echt vervelend, ik ken het. Is er iets anders wat je liever zou doen, of heb je geen idee?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

ik mag vanaf april op mijn werk een andere functie doen, een interim als pedagoge, het schrikt me ook wel een beetje af, maar wil het toch proberen.

Ik denk dat fulltime werken met mensen met een mentale handicap te zwaar is, maar langs de andere kant ben ik toch ook nog jong en moet ik dat in principe toch kunnen...

twijfel slaat toe...  ;)

Ereinion

het is in ieder geval iets anders.

Citaat van: myra op maart 07, 2008, 10:21:11 PM
Ik denk dat fulltime werken met mensen met een mentale handicap te zwaar is, maar langs de andere kant ben ik toch ook nog jong en moet ik dat in principe toch kunnen...

Bedoel je dit met een knipoog naar een eerdere reactie ergens van Jovi?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

neen, toch niet, weet niet wat je bedoelt.

Sismo

CiteerIk denk dat fulltime werken met mensen met een mentale handicap te zwaar is, maar langs de andere kant ben ik toch ook nog jong en moet ik dat in principe toch kunnen...
Je kunt het ook! De vraag is meer of je het leuk vindt? Wordt je er blij van, geeft het je energie? Dat zijn belangrijke dingen om welk soort werk dan ook te kunnen doen. En als blijkt dat dat niet zo is, is het denk ik heel goed om verder te kijken. Ik kan me ook wel goed voorstellen dat je er tegenop ziet om als pedagoge aan de slag te gaan, zeker als je dat voor het eerst doet. Maar waarschijnlijk geeft het je juist een "boost" van zelfvertrouwen!  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Jovi zei ergens dat mensen er al snel vanuit gaan dat wanneer je jong bent je alles maar aan moet kunnen. Ik geloof in het onderwerp Jippie, ik heb een aseksuele relatie. Maar dat is natuurlijk onzin. Als het niet lekker gaat, gaat het niet lekker. Maakt niet uit of je jong bent, of oud. Je weet zelf wat goed voor je is en als fulltime dit werk doen te zwaar is, is het misschien beter om er een oplossing voor te zoeken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

ah nee, dat heb ik niet gelezen, maar het klopt wel wat ze zegt...

Ik voel me al een paar weken echt down en angstig, ik kan precies mijn werk niet meer aan...heb constant het gevoel dat er dingen gaan mislopen...Ik vraag me af wat het is...

Sismo

Dat gevoel herken ik heel goed....daar had ik vorig jaar erg last van. Ik wil je niet ongerust maken, maar het is misschien wel een teken. Probeer je grenzen goed in de gaten te houden, voor het werk je echt teveel wordt!  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-