Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

 :klap:

De meeste wel, maar alle denk ik niet. Tenzij elk wezen in principe goed is!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Zonnekind

Lieve Myra, ik hoop dat het morgen wat meevalt!
Als je je niet zo goed voelt bij je job, dan mag je een maand thuis zitten, dan ga je je nog niet helemaal uitgerust voelen omdat je veel te hard piekert en voortdurend denkt aan de dag dat je terug moet gaan werken. Zo was het bij mij toch in mijn vorige job...
Ik hoop dat dit gevoel snel overgaat en dat je toch nog een fijne laatste maand hebt. De job als pedagoge ga je heel goed doen, daar ben ik zeker van! :knuffel: :knuffel: :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Het is misschien het onbekende, waar je een beetje bang voor bent?

Jovi_Hobbes

Hoe is het gegaan Myra?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

het viel best mee eigenlijk. Gewoonlijk zijn mijn piekergedachten erger dan hetgene waar ik over pieker.  ::) Ik weet dat van mezelf hoor, en toch kan ik het niet laten...

En ja, ik ben idd altijd wat zenuwachtig bij onbekende en onvertrouwde dingen, ze geven me wel faalangst..

In elk geval bedankt voor julllie massale medeleven!  :knuffel: :knuffel:

Ienepien

Ik blijf ook altijd liever bij het oude, vertrouwde. Het nieuwe, onbekende, daar ben ik niet zo'n fan van. En als het me ondanks dat tóch lukt, ben ik best wel trots op mezelf. :handschudden:

Zonnekind

Ik ben blij dat het allemaal toch wel beter meeviel dan je piekergedachten! :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Goed om te horen, Myra!  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

 :knuffel: en ben blij dat het goed ging! Je kunt het!

Jovi_Hobbes

Citaat van: myra op maart 09, 2008, 09:57:44 PM
het viel best mee eigenlijk. Gewoonlijk zijn mijn piekergedachten erger dan hetgene waar ik over pieker.  ::) Ik weet dat van mezelf hoor, en toch kan ik het niet laten...

Ik heb het soms ook hoor. Als ik na twee weken vakantie weer aan het werk moet, kan ik soms de dag van te voren helemaal down zijn. Terwijl ik op het moment dat ik bij mijn werk binnenloop bijna direct weer in mijn ritme zit. Maar als dit gebeurt is het bij mij toch wel een teken dat ik niet helemaal gelukkig ben met mijn werk op dat moment, dus waarschijnlijk is het erg goed voor je dat je straks die andere functie mag gaan doen. Je zult zien, het gaat vast helemaal goed en dat is dan weer extra goed voor je zelfvertrouwen!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Maar eerst nog een nieuwe collega!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Als ze die maar overleeft... ::) ;)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.