Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ienepien


myra


pinky


Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Leuk.  :klap:
Ik zat al vanaf het begin te wachten, dat het eens door zou breken. :schater:

Ereinion

 :klap: Leuk!

Dat wou ik jullie trouwens nog vragen; Is het al voorgekomen dat jullie elkaar op het werk met de forumnamen aanspreken?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

 :D Nee hoor, we gebruiken de juiste namen. En we praten enkel over aven, onrechtstreeks, als er niemand anders bij is. We vinden allebei dat onze collega's er niets van moeten weten dus we letten wel op wat we zeggen. Maar ik vind het wel fijn om met Myra samen te werken. Het geeft toch al een beetje het gevoel dat ik haar al (goed) ken.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Dat kan ik me voorstellen. :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Je zit elkaar pas net in het echt, en je hebt al het gevoel, dat je elkaar al zó goed kent. :)

myra

ja, dat vind ik zelf ook. Het lijkt net alsof we al een langere tijd collega's zijn, terwijl we nog maar twee of drie dagen hebben samengewerkt.

En ik zou het heel raar vinden om binnen te komen en te zeggen : hey Zonnekind. Neenee, ik vind het sowieso bizar om mensen met forumnamen aan te spreken. Als ik persoonlijk contact met jullie heb, of jullie zou ontmoeten, zal ik ook voor de echte naam kiezen. :)

Ienepien

Behalve als we die niet kwijt willen, natuurlijk. ;D

myra


Ienepien


myra

ook nog zo laat wakker, Ienepien?

Ereinion

Citaat van: myra op maart 19, 2008, 11:59:01 PM
ja, dat vind ik zelf ook. Het lijkt net alsof we al een langere tijd collega's zijn, terwijl we nog maar twee of drie dagen hebben samengewerkt.

En ik zou het heel raar vinden om binnen te komen en te zeggen : hey Zonnekind. Neenee, ik vind het sowieso bizar om mensen met forumnamen aan te spreken. Als ik persoonlijk contact met jullie heb, of jullie zou ontmoeten, zal ik ook voor de echte naam kiezen. :)

Ik ben het helemaal met je eens, maar soms raak ik zo aan de forumnaam gewend... In pm-metjes moet ik ook altijd goed nadenken. Ligt er ook wel een beetje aan met wie, Myra klinkt best wel als een gewone naam, dus ik kan me voorstellen dat ik daarmee de fout in zou gaan. Met Zonnekind wat minder snel, inderdaad.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.