Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Myra, als je eenmaal groot geworden bent, snap je ze wel... :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Ienepien

 :klap:
Geweldig, Myra. Je kan het óók.

Sismo

 :schater: Oh oh....worden we als asexual vervolgd?  :o
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

En laat ik nou op dat tijdstip wakker zijn geweest, en nogal verdrietig, maar ik heb de pc niet aangezet, omdat ik niet verwachtte, dat er iemand zou zijn. :'(

Maar nu ben ik weer hier, en lees weer al die bull-shit. En ben ik weer vrolijk. :D

myra

Citaat van: loganextreme op augustus 13, 2008, 01:28:59 AM
..... ik verveelde me dus ik dacht...goh laat ik eens op de U.S site van aven kijken........ en wat zie ik daar ;D myra in gesprek met ereinion ;D .... ereinion met boog en myra als duivelse  :pinguin: ;D


jaja dames jullie kunnen niks voor "the loganizer" verborgen houden(pffffffffff :schater:)




Ik denk dat dat een gesprek geweest zal zijn van een lange tijd geleden, nog voor ons nederlandstalig forum bestond... We waren toen in de Nederlandstalige sektie op het internationale AVEN elkaar tegengekomen. Nu kom ik daar nog maar zelden... mss nog eens gaan piepen...Ben jij er lid, Logan?

pinky


myra

#217
Dit is dus mijn evil penguin... Ereinion had die voor mij gemaakt...een tijdje geleden


Ienepien


Ereinion

 :D Die was ik al weer vergeten!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

maar hij was wel echt geslaagd!  :klap:

petra1963

Bewaakt hij jou nou ?  :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

ja, dus wees maar vriendelijk tegen mij  :P

Ienepien

Oei, ja, tegen zo'n body-guard kunnen wij niet op. :schater: