Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

was een beetje uitgekeken op de eenhoorn...

en ik vond dit lieve kopvoetertjes, ze symboliseren trouwens een waarde die ik erg belangrijk vind : empathie...


Gabrielle

Ja, hij is leuk én toepasselijk!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Eindelijk een eerste fanclub bijgelezen en doorgeworsteld. Hoe is het nog op je werk Myra? Mis je mij niet? ;)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

bebe

gefeliciteerd met je fanclub Myra!  :cake:
Wanneer komt de Luna fanclub?haha
Leuk meis!

myra

#261
Met mij gaat het niet zo goed... had geen goede evaluatie als pedagoog, en heb het nog niet echt verwerkt...Ik voel me hierdoor, en door een aantal andere dingen,vrij eenzaam, heb het gevoel dat ik voor niemand voldoe...

Ienepien


pinky

Ik ben een beetje aan het kijken naar cursussen en ik heb een cursus kinderpsychologie gevonden op www.nha.nl. Is een thuisstudie van 8 of 11 maanden als ik het goed heb en niet duur. Kost je een dag per week ongeveer. En het klinkt erg interessant. Misschien wat voor jou? (of verwar ik nu dingen?)

myra

Ik denk dat je idd dingen verwart...;)

Ik heb al een diploma psychologie hoor...en kinderen heb ik ook niet...

pinky

Ja, dat vermoeden had ik dus al... hmm... wat is dan een pedagoog eigenlijk?

myra

een orthopedagoog ( of tegenwoordig orthoagoog) is iemand die instaat voor het psychische en mentale welzijn van mensen met een handicap, in de praktijk vaak mentale handicap... Dit hoeven niet noodzakelijk kinderen te zijn...Er bestaan pedagogische modellen waarmee je deze doelgroep kunt benaderen...Het is bedoeling om voor 'moeilijke gevallen' een aanpak te vinden, en hun gedrag te begrijpen...

Zelf heb ik psychologie gestudeerd (mss is dat één van de redenen waarom ik het niet goed deed?), dus kan niet zo haarfijn uitleggen wat een pedagoog eigenlijk is.. :P Wie weet heb ik het helemaal verkeerd begrepen  :schater:

pinky

Oh ja, de ortho erbij. Kijk, nou snap ik hem. Is snapte het al niet zo goed, omdat ik inderdaad begrepen had dat je met volwassenen werkte. Maar nu snap ik hem!

Zonnekind

Lieve meid toch, trek het je niet aan. Ik heb veel gezien van je werk en je horen vertellen over dingen die je gedaan hebt en ik vind dat je geweldig werk geleverd hebt! En de instelling waarin je werkt, is niet altijd even logisch. Ik had 2 schitterende evaluaties en toch word ik buiten gezet omdat ik mijn mond heb open getrokken over de eerste groep waar ik werkte en waar ik mij zo slecht voelde...
Dikke knuffel :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

Citaat van: Zonnekind op januari 15, 2009, 09:06:12 AM
Lieve meid toch, trek het je niet aan. Ik heb veel gezien van je werk en je horen vertellen over dingen die je gedaan hebt en ik vind dat je geweldig werk geleverd hebt! En de instelling waarin je werkt, is niet altijd even logisch. Ik had 2 schitterende evaluaties en toch word ik buiten gezet omdat ik mijn mond heb open getrokken over de eerste groep waar ik werkte en waar ik mij zo slecht voelde...
Dikke knuffel :knuffel:

Dank je Zonnekind...Ik vind het ook spijtig voor jou dat je niet kon blijven...