Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Ja, ik schrik er ook van. Waarom Myra????????????


(of ben jij stiekum die nieuwe "lezer" ?)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mannetje

Myra was er dus goed klaar mee, en heeft zich uitgeschreven als lid zie ik.
Ik denk dat het voor de mensen die al maanden zoniet jaren hier al op het forum zitten aanvoelt alsof één van je beste vrienden de deur voorgoed voor je neus dichtgooid.
Maar ja, ieder zijn keus  :-\

jojo83


myra

Aangezien ik hier niet meer kan posten zonder account, heb ik me nog eventjes moeten registreren om te reageren...

Mijn tijd op AVEN is idd voorbij...Ik vond het erg leuk in het begin, gelijkgestemden ontmoeten, en weten dat we hetzelfde over bepaalde dingen dachten...Maar de laatste tijd is dat gevoel er langs mijn kant niet meer...
Ik heb niet meer het gevoel hier terecht te kunnen, heb het gevoel dat mijn persoonlijke posts toch niet gelezen worden...... en het ligt niet in mijn aard om aandacht op te eisen...Ik denk dat ik gewoon maar beter kan gaan...

Spijtig dat je zo snel met een oordeel klaar staat, Mannetje...Jij die mij absoluut niet kent...Ik heb voor niemand de deur dichtgegooid...De mensen die mij wat beter kennen hebben vast nog wel contactgegevens van mij...

Ik wens jullie allemaal het allerbeste...Ik hoop dat jullie vinden wat jullie zoeken in het leven!  :knuffel:

mss tot nog eens?  8)

groetjes
Myra









petra1963

Wat jammer Myra ! Ik heb je bijdragen altijd zeer op prijs gesteld..  :78:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mannetje

Citaat van: Mannetje op juni 24, 2009, 09:04:25 PM
Ik denk dat het voor de mensen die al maanden zoniet jaren hier al op het forum zitten aanvoelt alsof één van je beste vrienden de deur voorgoed voor je neus dichtgooid.

Myra, ik was wat kort door de bocht.  :-\ Mijn excuses voor deze zin.
Inderdaad, ik ken jouw helemaal niet, dus beetje bot om zo te reageren.

Je bent hier volgends mij wel een mooie tijd actief geweest. Jammer dat je nu het gevoel bij de forum bent kwijtgeraakt.

Ik las de reactie van Sismo, Ienepien, Ereinion en Peter, daarop was mijn conclusie gebaseerd.

Citaat van: myra op juni 24, 2009, 10:06:55 PM
De mensen die mij wat beter kennen hebben vast nog wel contactgegevens van mij...
Misschien is het handig om niet meteen je nieuwe aanmelding weer af te melden. Dan hebben degene die jouw contactgegevens willen opvragen de kans om dit nog te doen.
Je ging er namelijk blind van uit dat de mensen die jouw goed kennen allemaal je contactgegevens hebben, en dat hoeft niet zo te zijn.

pinky

Hoi Myra, erg jammer dat we je hier niet meer zo vaak zien. Ik snap je keuze. Maar toch vraag ik me stiekem een klein beetje af of je de aandacht niet op wil eisen of gewoon liever niet meer krijgt? Oftewel, ik maak me wel een beetje zorgen om je.

Ik hoop maar dat het goed met je gaat en blijft gaan! En als je het luek vindt, laat je dan nog eens wat van je horen?  :knuffel:

myra

should I leave? Should I stay?  ;D

Ik kan precies niet goed beslissen... ???

pinky

Tsja... ik denk dat het aan jou is. Je kan ook gewoon lekker een tijdje zonder doen. En dan bedenken wat je wel of niet wilt? Besides... ik maak me nog steeds wel een beetje zorgen om je.

Klopt het dat je je de negatieve dingen meer aantrekt? Misschien zelfs wel erger maakt dan ze zijn? Ik bedoel, je zegt de indruk te hebben dat mensen niet meer op je zitten te wachten? Is dat echt zo? Of is dat iets wat je zelf vind? Heb jij de gedachte dat wij niet meer op je zitten te wachten? Snap je? En de laatste tijd als je op de site bent zie ik vaak dat je precies daar bent waar een akkefietje is. Dat is natuurlijk niet erg, maar de site bestaat uiteraard uit meer dan akkefietjes. Daarom vraag ik me echt serieus af of het wel goed met je gaat.

Want Peter zit al op het randje van wel of geen horde AVEN-ers op zijn stoep door omstandigheden. Maareh... als jij die horde ook kan gebruiken staan we ook zo bij jou op de stoep hoor!

(wie heeft Myra's adres!)

Ienepien

Hahaha, Zonnekind wel, denk ik. :D

En ja, Myra, het valt mij ook al op, dat je alleen kijkt bij de 'nare dingen' , maar misschien trekt dat jou juist wel aan.
Is het verder wel goed met je? Heb je nog een beetje lol in je leven?
Leuke vrienden, leuk werk/collega's? :-\

myra

tja, mss zie ik alles inderdaad te negatief...heb de laatste jaren zo vaak het gevoel dat niemand me echt graag heeft, heb teveel tegenslagen meegemaakt, ben wat depressief... En mss trek ik dat wel door naar AVEN, dat zou kunnen...

En zo'n strijd tussen Belgen en Nederlanders over taalgebruik : dat ergert me idd mateloos. We spreken uiteindelijk toch dezelfde taal, en gebruiken mss enkele verschillende dialecten of woorden...Ik vind het wat triestig (oops, vlaams woord ;) ) dat dit een onderwerp voor discussie moet vormen...

Maar ik zie gelukkig ook wel dat er nog steeds empathische reacties op het forum gegeven worden naar nieuwe leden toe, en nu ook in mijn fanclub... :klap:

Ik heb wel enkele vrienden, maar ik ben erg veel alleen...en dat weegt wel zwaar door... En op het werk voel ik me nog altijd wat dubbelzinnig : soms voel ik me daar zo overprikkeld...

Ik heb wel onlangs iemand leren kennen via een contactsite, waarmee ik veel gemeenschappelijk schijn te hebben...Dus wie weet, mss een lichtpuntje...mss ben ik terug bezig uit het diepe dal te geraken...

Bedankt voor jullie reacties, Pinky en Ienepien  :knuffel:



Ienepien

Ik hoop voor je, dat je ooit nog (weer)  eens het geluk mag vinden. :knuffel:

pinky

Dan heb ik het denk ik toch goed gezien. Ik had zelf namelijk niet de indruk we je reacties niet waardeerden. Ik waardeer ze juist wel. Ik zal niet altijd een reactie geven, dat doe ik ook niet bij anderen. Net zoals jij dat ongetwijfeld ook niet altijd doet.

En ik denk dat het forum echt veel positiefs bijdraagt. Ik hoop ook nog voor jou. Het kan natuurlijk zijn dat je het niet meer nodig hebt, minder langskomt etc. Dat zal heus wel. Maar we waarderen je zeker wel.

Ik hoop echt dat je gaat inzien dat je onze aandacht waard bent. Jij bent ook speciaal en uniek. En dat mag je best eens wat vaker tegen jezelf zeggen. Misschien moet je toch eens naar de 'ik ben trots op mezelf, omdat...' topic gaan. ;)

Ik hoop echt dat je nu uit je dal kruipt. Je verdient het niet in een dal te zitten, maar lekker midden op de berg (de top schijnt ook eenzaam te zijn, vandaar).