Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jojo83

Het "ik ben trots op mezelf omdat" topic is zeker erg leerzaam. Ik heb er zeker wel wat aan gehad en ik hoop voor jou Myra, dat jij er ook wat aan zult hebben.
Maar of je hier wilt blijven of niet kun je alleen zelf bepalen. Ik hoop dat je bijft, maar dat is aan jou! Ik ben nog niet zo heel lang op dit forum, maar ik vind wel dat je altijd hele lieve en oppeppende woorden voor anderen hebt. Dus ik waardeer jouw reacties ook zeker!!! Heel erg zelfs.
Ik hoop voor je dat er snel weer wat meer positiviteit komt. Daarom vanuit hier heel veel licht, positieve energie en natuurlijk een  :knuffel:

petra1963

En ik waardeer jou en jou reacties zeker ook !  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Mooie nieuwe avatar, Myra. :klap:

myra

Thanks :)

Ik zal nog maar wat blijven rondspoken hier...

Na een paar dagen zonder AVEN miste ik het toch wel... :-[

pinky

Ohoh.... weer verslaafd? ;)

Ienepien

Citaat van: myra op juli 12, 2009, 11:23:33 AM
Thanks :)

Ik zal nog maar wat blijven rondspoken hier...

Na een paar dagen zonder AVEN miste ik het toch wel... :-[

Wisten we wel, hoor.  :knuffel:

petra1963

Wat een mooie avatar, Myra !  :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

jojo83

Heel speciaal ja! En fijn dat je hier rond blijft spoken!!!

Ienepien

En je hebt weer bevoegdheid, zie ik?  :klap:

myra

ja, dankzij onze supermoderator....JOVI!  :klap:

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Toch wel weer fijn, nietwaar?

Ereinion

Ik zat net dit weekend te denken dat ik je eens via hyves een berichtje moest sturen. Maar wat dat betreft ben ik vaak zo slordig, ik denk wel veel aan iemand, maar vergeet dat te laten blijken. En toen zag ik in de fanclub van Peter dat je je toch weer had aangemeld, dus ben ik maar meteen hier gaan kijken. Ik ben blij dat je toch nog weer langskomt. Ik herken je gevoel van geen reacties krijgen wel. Ik heb het soms ook. Hier weet ik dat het niet aan mij of aan de andere leden ligt, maar op een ander forum heb ik er ook moeite mee. Voor mezelf gezegd; dat ik niet reageer is soms gewoon onmacht vanuit mij. Dan weet ik niet goed wat ik moet zeggen. Maar ja, dat kan jij (of iemand anders) ook niet weten.

Misschien moeten we een onderwerp aanmaken waarin je (in de algemene zin) aan kunt geven dat je aandacht nodig hebt. Een 'Haal hier uw knuffel'-topic.  ;)

En je bent een nieuw lid, dus daar hoort  :cake: bij! Welkom terug!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Dank je wel, Ereinion... :knuffel:


Ik denk dat ik het idd iets te zwart inzag...Uiteindelijk surfen hier nog steeds lieve mensen rond...

Ik ben wat uit mijn dip aan het geraken, dus dan voel ik me automatisch ook wat positiever...Zal niet altijd even actief zijn, maar ik voel me nog steeds part of aven. ;D

pinky

Gelukkig maar. Ik herken wat Ereinion schrijft. Soms denk ik... nou ik weet het even niet. Ik wacht wel totdat iemand anders heeft gereageerd. En tsja, dan wil het welens gebeuren dat niemand reageerd. En ach, ik heb het ook wel eens dat ik me afvraag waarom er niemand reageert op mijn postje. Maar ach, dan bedenk ik me maar dat ik dat soms ook heb, dat ik het gewoon niet weet.