Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Ik herken het ook wel, ik denk dat het gewoonweg komt omdat het ledental groter is geworden.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Citaat van: myra op juli 18, 2009, 10:29:45 PM
Dank je wel, Ereinion... :knuffel:


Ik denk dat ik het idd iets te zwart inzag...Uiteindelijk surfen hier nog steeds lieve mensen rond...

Ik ben wat uit mijn dip aan het geraken, dus dan voel ik me automatisch ook wat positiever...Zal niet altijd even actief zijn, maar ik voel me nog steeds part of aven. ;D


Gelukkig maar. Dat je voor even verdwijnt is niet zo erg. Dat doen we allemaal wel eens. Maar voor altijd zou wel heel erg zijn.  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Als ik hier wel eens stukjes lees, dan is het voor mij juist verstandiger om niet te reageren.
Als ik zou noteren wat ik als eerste denk bij sommige stukjes, dan komt er een ongecensureerde mening uit, waar niemand op zit te wachten.

Waar ik me wel zeer druk over kan maken als ik mensen een persoonlijke mail stuur, dat ze er dan niet op reageren. Ik vindt eigenlijk ronduit asociaal. Maar ik bedenk dan maar dat ze er niet op letten dat er een berichtje in de postbus zit ofzo.

Myra, je moet het maar zien als een nieuwe start. Je berichtentellertje is lekker weer op 0 gereset, en je hebt iedereen een beetje wakker geschud. Oja wil je nog een welkomst  :cake:.
Maar een  :knuffel: mag ook !

Ienepien

Dan doe ik effe mee.  :cake: :knuffel:

jojo83

En als we dan toch bezig zijn  :cake:  :knuffel:

petra1963

En van mij ook !  :cake: !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

*Ik vlieg voorbij en kom stiekem al de :cake: stelen, niemand kent mij hier toch nog dus ik kan hier onopgemerkt buitenglippen ;)*
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

Citaat van: Zonnekind op juli 24, 2009, 10:33:07 PM
*Ik vlieg voorbij en kom stiekem al de :cake: stelen, niemand kent mij hier toch nog dus ik kan hier onopgemerkt buitenglippen ;)*

ik ken je nog... :knuffel:

En wilt ge wel eens van mijn cake afblijven! >:D

Ienepien

Hé, was dat Zonnekind niet?
* Ienepien denkt pijnzend: wie was dat ook al weer? ;D

Ereinion

Hier, ik heb haar gevangen.



En nu die cake teruggeven, Zonnekind!  >:(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Die Zonnekind...denkt ze nu echt dat we haar niet meer kennen....?  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Mooie foto, Ereinion.
Maar Zonnekind, die kennen we toch nog wel? ;)
Was dat niet dat kleine meisje uit Begië? ;D

petra1963

Zeker kennen we Zonnekind nog !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

*spartelt los uit Ereinion haar handen, probeert ze te verbranden zodat ze vrij komt...*
Ach, ik geef op, ik geef je de :cake: terug, maar niet hier, je moet hem maar zoeken...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

* Ereinion opent haar handen en Zonnekind fladdert weg.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.