Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

............en ik heb de  :cake: lekker al gevonden.......... :ange:

Jovi_Hobbes

Wat een mooie foto zeg!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Pff... wat een gedoe om een taartje zeg!  ;)

Zonnekind

Tja, het moet maar niet zo lekker zijn :D

Myra, misschien eindelijk toch ook maar eens een reactie op jouw vertrek en terugkomst. Ik heb dat op de voet gevolgd maar ik had geen idee wat ik moest zeggen.
Ik wou niet dat je hier vertrok want ik lees je berichtjes graag, maar ik begreep je zo goed dat ik mezelf hypocriet vond als ik je zou vragen om te blijven.
Ik ben blij dat je terug bent en dat ik terug wat van je berichtjes kan lezen. Je rustige, gevoelige reactie kan veel mensen een hart onder de riem steken hier. En als je het gevoel hebt dat je dat niet terugkrijgt van de rest dan moet je hier maar even op tafel kloppen en iedereen wakker schudden en smeken voor een reactie en dan komt dat weer allemaal in orde ;)

Dikke :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

Dank u, Zonnestraaltje :)

Ben blij dat je me begrijpt  :knuffel:

pinky


myra

ik ga volgende week voor vier dagen naar Parijs!  ;D ;D

Ienepien

Leuk!  :klap:
Ga je alleen? Met de TGV? :-\

myra

wel met mijn nieuwe vriend ;) en inderdaad met de thalys...

Ienepien

Myra, ik ben helemáál niet nieuwsgierig, maar...................... :D

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

ja ik wou het jullie eigenlijk nog niet vertellen...We zijn nog maar drie weken samen, en jullie zullen wel denken : 'heeft ze nu weer iemand anders?'  ;D Maar ik kan het blijkbaar toch niet verzwijgen...:)

Ik blijf zelf nog voorzichtig, maar hij respecteert me echt heel erg. En dat is op zich een heel fijn gevoel...Ik hoop dat ik dit keer eens iets stevigs mag opbouwen...

Ienepien

Wat fijn voor je, Myra, je hebt het verdient om weer eens iets positiefs te hebben. :knuffel:

pinky

Inderdaad. Ik hoop dat het goed gaat! Enneh, alvast heel veel plezier in Parijs... maar dat komt vast goed in de stad van de liefde!

Mannetje

Nou Myra, leuk nieuws om te horen.
En dan maar een fijne vakantie toegewenst!