Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi

Gestart door Sam, januari 31, 2008, 10:45:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sam

Hoi allemaal

Even voorstellen:
Noem me maar Sam, mijn echte naam vertel ik later wel een keer. Ik ben 19, student, en ik kijk wat rond op jullie forum.

Dat heeft een reden: ik denk dat ik aseksueel ben of heel weinig seksueel. Eerder stond ik daar zelden bij stil maar sinds een half jaar heb ik een relatie die de laatste tijd op dit punt lijkt stuk te lopen en dus heb ik besloten er eens wat meer over te lezen. Ik geef heel veel om mijn duidelijk wel-seksuele vriend en het is moeilijk hem uit te leggen dat ik niet zo ben.
Daar komt bij dat in de laatste paar jaar steeds meer mensen er vanuit gaan dat ik een seksleven heb. Het is heel begrijpelijk dat ze dat van een 19jarige studente denken, maar ik vind het erg vervelend. Ik word gek van de versierpogingen in de kroeg, de vriendinnen die willen weten hoe mijn vriend in bed is, de grappen etc etc. Tijd om dus maar eens iets te doen wat me nooit geinteresseerd heeft: mijn ´seksuele voorkeur´ (het woord alleen al) uitpluizen.


groetje
Sam

Ienepien

Hallo Sam. Welkom hier.
Het is een traditie, dat je dan een stukje  :cake: toegeschoven krijgt.
Om tijdens het lezen hier een beetje te smikkelen.

Wat goed van je, dat je bent gaan zoeken. Hier zijn mensen, die dezelfde problemen hebben als jij.
Lees maar eens rond, en als je ergens in wilt mee-discussiëren, doe gerust. :wave:

Ereinion

Welkom Sam! Ook van mij een stukje  :cake:

Ik vond het ook erg vervelend dat mensen het idee hadden dat ik seksueel was. Ik hoop dat je hier veel antwoorden vindt, die je verder kunnen helpen in je relatie, maar die je ook kunnen helpen om om te gaan met de mensen om je heen.

Mooie tekst trouwens, onder je bericht!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Hoi Sam, ook van mij een hartelijk welkom! Ik hoop dat je je hier snel thuis zult voelen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sam

Bedankt voor al de welkompjes. Ik wens al die taart niet voor mezelf te houden dus neem zelf ook een stukje  :cake: :cake: :cake:

Ienepien

O graag, maar het is callorie-arm, hoor. ;D

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Nieuwe leden die zelf ook  :cake: beginnen uit te delen zijn altijd nog extra welkom. Maar jij krijgt ook nog een stukje van mij hoor Sam  :cake: Het hoort bij de traditie en het is inderdaad echt calorie-arm  :D
Ik hoop dat je hier de antwoorden vindt die je zoekt en dat je je gevoelens goed kan bespreken met je vriend. Kijk hier rustig rond, zou ik zeggen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sam

Er waren een paar mensen die zit af vroegen waar ik de laatste tijd was, dus ik plaats even een berichtje.
Ik heb maar een beperkte tijd per dag om te internetten en toen ik laatst bij het engels AVEN-forum registreerde werd ik daar een paar verhitte discussies in gezogen en ben ik een beetje vergeten nl-AVEN bij te houden  *gaat zich schamen in een hoekje*  :-\

Ereinion

Helemaal nergens voor nodig!  :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ik twijfelde ook niet aan je, hoor. Je bent hier pas 9 weken, en al 406 postjes, dus een volledig forumlid. :klap:

Sam

toch maar weer eens aan het rondkijken... pff, wat valt er een hoop bij te lezen.

Jan

Hee Sam, welcome back (om het in de stijl te houden  :wave: ).
Het viel me nu pas op (doordat ik dit topic opende en je eerste berichtje zag) dat jij eigenlijk nog maar zo kort forumlid ben.
En dát gezien je aantal postjes. En dan noemen ze mij soms een spraakwaterval.....


Stev

#14
Citaat van: Sam op april 07, 2008, 11:07:40 AM
Er waren een paar mensen die zich af vroegen waar ik de laatste tijd was, dus ik plaats even een berichtje.

... dus kan ik je alsnog verwelkomen want dat heb ik nooit gedaan en gelukkig stond jouw topic nu weer bovenaan!  :cake: ?

*denkt er niet over om nu ineens al die nieuwe leden sinds oktober vorig jaar te gaan begroeten  :-[ *
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)