Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi

Gestart door Sam, januari 31, 2008, 10:45:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sam

Hoi allemaal

Even voorstellen:
Noem me maar Sam, mijn echte naam vertel ik later wel een keer. Ik ben 19, student, en ik kijk wat rond op jullie forum.

Dat heeft een reden: ik denk dat ik aseksueel ben of heel weinig seksueel. Eerder stond ik daar zelden bij stil maar sinds een half jaar heb ik een relatie die de laatste tijd op dit punt lijkt stuk te lopen en dus heb ik besloten er eens wat meer over te lezen. Ik geef heel veel om mijn duidelijk wel-seksuele vriend en het is moeilijk hem uit te leggen dat ik niet zo ben.
Daar komt bij dat in de laatste paar jaar steeds meer mensen er vanuit gaan dat ik een seksleven heb. Het is heel begrijpelijk dat ze dat van een 19jarige studente denken, maar ik vind het erg vervelend. Ik word gek van de versierpogingen in de kroeg, de vriendinnen die willen weten hoe mijn vriend in bed is, de grappen etc etc. Tijd om dus maar eens iets te doen wat me nooit geinteresseerd heeft: mijn ´seksuele voorkeur´ (het woord alleen al) uitpluizen.


groetje
Sam

Ienepien

Hallo Sam. Welkom hier.
Het is een traditie, dat je dan een stukje  :cake: toegeschoven krijgt.
Om tijdens het lezen hier een beetje te smikkelen.

Wat goed van je, dat je bent gaan zoeken. Hier zijn mensen, die dezelfde problemen hebben als jij.
Lees maar eens rond, en als je ergens in wilt mee-discussiëren, doe gerust. :wave:

Ereinion

Welkom Sam! Ook van mij een stukje  :cake: