Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

En als ze dan slagen krijgen ze eindelijk hun veer!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Kan iemand Ereinion terug aan dit onderwerp linken? We zitten nog wel in haar fanclub...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Nou, ik vraag me af hoe ze het heeft gehad op de midwinterfair van het Archeon ! Daar zou ze naar toe gaan. Misschien liepen daar ook nog wel verdwaalde Sinterklazen en Zwarte Pieten rond..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Nog een taartje dan misschien?  :cake: EREINION!!! KOM SNEL TERUG!!! WE MISSEN JE!!!  :cake:

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

 :banghead: :banghead: :banghead:

ik heb hoofdpijn Ereinion! Heb jij een aspririentje voor me?

(misschien helpt inspelen op haar ik-wil-anderen-helpen-zenuwen wel)

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Ik begin me nu toch wel écht zorgen te maken om Ereinion. :'(

Buiten dat ze al een maand niet geweest is, is ze toch ook nog Admin, en Chibi komt ook nooit meer, dus moet Myra nu alles alleen doen.
Heeft iemand nog contact met haar? :-\

Jovi_Hobbes

Ik heb pas nog een pm gestuurd, maar geen reactie gekregen. Ik mis haar wel  :'(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Ik snap het ook niet...als ze een tijdje weg zou zijn, dat zou ze dat toch wel verteld hebben? Maak me ook een beetje zorgen. Dat is wel het rotte van een forum, nu ze er ineens niet meer is, kunnen we haar ook niet op een andere manier bereiken... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

En niemand heeft haar e-mail adres? Misschien kan Myra daar aankomen? :-\