Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MaankindJ

een wolk dubbel parkeren hahaha kommaan das ier echt 'realistisch bezig'
°°°every little thing is gonna be alright°°°

pinky

Wacht maar, totdat het jouw op een dag overkomt. Dan ben je toch niet zo blij hoor! Helemaal niet als jer erachterkomt dat je ze in 300 wolkenpoederdeeltjes moet betalen... oef!

zwartkopje

 :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap:

hey Ereinion,

Ben hartstikke blij voor je dat je een boek gaat uitgeven (allé, dat de uitgever JOUW boek gaat uitgeven)

Knap hoor!

Is ook altijd een droom van mij geweest maar ik ben er nog niet 'rijp' voor, hihi!

groetjes,

zwartkopje

Ienepien

Komt nog wel, wacht maar af.
Volgend jaar klappen we voor jou. :knuffel:

Zonnekind

Hoe zit dat ondertussen met dat boek? Ik zit ziek thuis, ik zou nu je boek wel bij me willen hebben Ereinion :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

En waar is Ereinion zelf, trouwens ?  8)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky


Sismo

Drukke tijden in de winkel?  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

zwartkopje

 :o Ze is zelf een van de personages in het boek geworden en is nu verzeild geraakt op pagina 324  ;)

groetjes,

zwartkopje

Ienepien

 ??? Is het zo'n dik boek, dan? Of is dat de laatste bladzijde?
Is ze ontvoerd soms? :o

zwartkopje

Ik dacht dat het boek zo'n 400 bladzijden was, (had ik ergens gelezen, dacht ik ::)  ??? ?)
Geen idee of ze ontvoerd is, daarvoor zal je het boek moeten lezen :schater:

groetjes,

zwartkopje

Ienepien

En die heeft ze me nog niet toegestuurd. :schater:

Zonnekind

Volgens mij zit ze ergens onder de drukpersen. Ofwel zit ze vast ofwel heeft ze cake gevonden...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien


zwartkopje

Dan hoop ik dat onze  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: lékkerder is dan de cake die ze zou gevonden hebben  ;D

groetjes,

zwartkopje