Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Of ze is druk bezig met het voorbereiden van de Midwinterfair in het Archeon.. Ik kan er helaas niet naar toe...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

O ja, Peter, dat zal het zijn, natuurlijk.

petra1963

Ze schreef daar in ieder geval een tijdje terug over op het forum. En ze was geloof ik ook bezig om daarvoor kleren te maken, meen ik mij te herinneren..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Ja, ik denk, dat je helemaal goed zit. :klap:

pinky

Of ze heeft een writersblock en is op zoek gegaan naar inspiratie en onderweg verdwaalt! Maar ze komt vast op de geur van onze  :cake: :cake: af en vind zo per ongeluk de weg weer terug. En dan geven wij haar wel weer inspirratie en dan is het boek natuurlijk in no-time af!

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien


Jovi_Hobbes

Die midwinter fair was toch dit weekend?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Ja, volgens mij gisteren en vandaag. Dus we verwachten Ereinion van de week wel weer eens op het forum. Ze is al bijna een maand verdwenen. :o

Jovi_Hobbes

Anders beginnen we een speuractie. We vinden haar vast wel.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Er is wel haast bij! Nog even en ik sta bovenaan in de lijst..... :-[

Het is niets voor Ereinion om zo lang niet op 't forum te zijn.....het zal toch wel goed gaan met haar?  :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Ze heeft zelfs nog niet gereageerd op het PM'etje van de Sint, dat is ook niet van haar gewoonten.

Kan er niemand even stiekem aan haar deur gaan kloppen zodat we zeker zijn dat er niets mis is?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien

jammer.... een half jaartje Spanje is goed voor je taal. ;D

Zonnekind

Eigenlijk wonen zwarte piet en Sinterklaas niet echt in Spanje maar in Pietenland. Daar spreken ze geen Spaans hoor. Daar spreken ze Piets. En alle zwarte pieten moeten daar naar school gaan, de kleintjes dan, en de anderen die gaan werken. In school leren ze over de daken lopen, ze leren pakjes inpakken, ze leren over goed en slecht, ze leren op de juiste manier snoepjes gooien zodat de kindjes geen pijn hebben,... En in de fabrieken maken ze speelgoed en wordt alles ingepakt. Leuk he? :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.