Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mooie spreuken

Gestart door Zonnekind, februari 28, 2008, 10:34:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik kan me voorstellen dat die mok bijzonder voor je is, Sam!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

 ??? ??? ??? Ik had de tekst "de wereld is mooier met jou" geplaatst.....Loesje wil geloof ik niet dat de teksten zo gebruikt worden...?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sam

#49
Maf internet probleempje.
Volgens mij mag je loesje teksten vrij plaatsen zolang je er de naam Loesje onder zet. Ze moedigen het juist aan.

die van vandaag is ook mooi: "Hee, PSSST, wakker worden. Je bent lief als je slaapt."

De dagelijkse loesje:


Andere mooie:
"Je weet pas of het leven hard is als je je tanden erin zet"
"Natuurlijk ben ik graag je onbereikbare muze maar ik heb nog liever dat je gewoon naast me komt liggen"
"echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen"  :D
"Verander dagelijks van sleur"
Brievenbussticker "geen reclame s.v.p. wij hebben alles al"
Brievenbussticker "Als u geen reclamedrukwerk door mijn brievenbus gooit zal ik uw vingers niet afhakken"

       

Sismo

Toch stond er gisteren wel de goede tekst... :-\ en Loesje staat er toch heel erg zichtbaar onder...weird!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Misschien verandert de pagina waar je naar linkt elke dag. Dan zou er dus morgen weer een nieuwe tekst moeten staan.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

 Dat zou wel grappig zijn!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ja, dan hebben we elke dag automatisch een nieuwe Loesje spreuk  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?


Sam

Ik vermoed dat deze link dat doet, de dagelijkse loesje (http://www.loesje.nl/dailyimage.php)


Ienepien

't Zal mij benieuwen, of hier dan morgen wat anders staat?

pinky


Sismo

Ja!  :klap: (maar de mijne toch niet)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

You cannot say you've lost a friend. If a friendship is capable of ending, it is because it never existed. - Mayza Blanco Martinez